Śmiałe wizje Caroline Wozniacki
Duńska tenisistka polskiego pochodzenia Caroline Wozniacki posiada ogromny potencjał reklamowy, który powinien być wykorzystany do promocji serii ekskluzywnych produktów, uważa jej doradca John Tobias.
2011-09-24, 07:30
- Sok pomarańczowy marki Caro-Juice, szampon Woz-Gloss czy limitowana seria luksusowego modelu samochodu znanej marki o nazwie CaWo. To są tylko przykłady, lecz potencjał jest ogromny i powinniśmy go wykorzystać, kiedy Caroline znajduje się na szczycie. Nasze wizje są śmiałe - powiedział doradca Wozniacki ds. promocji.
Doradca tenisistki uważ, że wartość rynkowa podopiecznej rośnie w ogromnym tempie.
- Wystarczy tylko popatrzeć, w jaki sposób zarabia Maria Szarapowa, której wartość rynkowa jest dzisiaj prawie trzy razy większa niż Caroline. Rosyjska tenisistka wyznacza dzisiaj trendy zarabiania poza kortem. Dlaczego nie ma tego robić Caroline? - zastanawia się Tobias w rozmowie z dziennikiem Jyllands Posten.
John Tobias to znana postać. Przez amerykański magazyn Sports Illustrated został uznany jako jeden z 30 najważniejszych menedżerów marketingu sportowego na świecie. Wśród jego klientów znajdują się m.in. tenisistki Justine Henin i Wiktoria Azarenka.
REKLAMA
ah
REKLAMA