X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Afera podsłuchowa. CBA zarzuca manipulację "Gazecie Wyborczej"

Ostatnia aktualizacja: 13.06.2019 11:53
Według "Gazety Wyborczej" niektórzy dziennikarze mogli współpracować z politykami i służbami specjalnymi ws. afery taśmowej. Redakcja w tej sprawie wysłała pytania do CBA i - jak czytamy w artykule - miała nie uzyskać odpowiedzi. Tej tezie przeczy jednak Biuro. Na dowód CBA opublikowało korespondencję z autorami tekstu.
Centralne Biuro Antykorupcyjne
Centralne Biuro AntykorupcyjneFoto: CBA, mat. dla mediów

W "Gazecie Wyborczej" ukazał się tekst Wojciecha Czuchnowskiego i Ewy Ivanovej pt. "Falenta sypie dziennikarzy". Napisano w nim - powołując się na list Marka Falenty, skazanego w aferze taśmowej - że dziennikarze Cezary Gmyz i Piotr Nisztor ukrywają, że współpracowali ze służbami specjalnymi, głównie z Centralnym Biurem Antykorupcyjnym, ws. afery taśmowej, która pogrążyła rząd Donalda Tuska.

"Na pytania, czy Gmyz i Nisztor byli osobowymi źródłami informacji, nie odpowiedziały ani biuro koordynatora służb specjalnych, ani CBA" - stwierdzono w artykule "Wyborczej".

Jednak CBA udzieliło odpowiedzi na pytanie Czuchnowskiego. Na dowód tego Biuro zamieściło na Twitterze korespondencję z dziennikarzem, która przeczy tezie postawionej w artykule, i jego podziękowania za taką odpowiedź.

kad, tvp.info

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

CBA: zatrzymano pięć osób ws. nieprawidłowości w GetBack

Ostatnia aktualizacja: 13.06.2019 08:55
Kolejne osoby zatrzymane w związku z nieprawidłowościami w spółce GetBack. Temistokles Brodowski z Centralnego Biura Antykorupcyjnego poinformował, że agenci CBA zatrzymali w tej sprawie pięć osób.
rozwiń zwiń