Masz pytania na temat koronawirusa? Odpowie na nie wirtualny asystent
Ministerstwo Zdrowia we współpracy z IBM Polska uruchomiło wirtualnego asystenta, który dostępny jest w serwisie pacjent.gov.pl. Od teraz Polacy mogą online uzyskać szybką odpowiedź na najczęściej zadawane pytania, m.in. dotyczące zakażenia, objawów, kwarantanny, leczenia, czy zasad przemieszczania się.
2020-03-25, 21:21
Wirtualny asystent jest codziennie aktualizowany o nowe informacje autoryzowane przez instytucje rządowe: Ministerstwo Zdrowia, Główny Inspektorat Sanitarny i Narodowy Fundusz Zdrowia, tak by mógł odpowiadać na tysiące pytań zadawanych przez internautów.
Powiązany Artykuł

Zobacz, co wolno zgodnie z nowymi zasadami bezpieczeństwa
Wielofunkcyjne narzędzie
Powiązany Artykuł

Prywatność w dobie koronawirusa. Przestała mieć znaczenie?
System powstał w zaledwie kilka dni. Na bieżąco będzie uzupełniany o nowe tematy i dzięki temu zdolny odpowiadać na pytania internautów dotyczące koronawirusa. Jeśli system nie znajdzie właściwej odpowiedzi, przekieruje do kontaktu z odpowiednimi instytucjami, np. Telefoniczną Informacją Pacjenta, obsługiwaną przez NFZ, właściwą sekcją serwisu pacjent.gov.pl, czy rządowym serwisem gov.pl/koronawirus.
Rozwiązanie działa na najpopularniejszych przeglądarkach, można z niego korzystać także na urządzeniach mobilnych. W tej chwili odpowiada już na kilka tysięcy pytań dziennie.
csioz.gov.pl/db
REKLAMA
REKLAMA