more_horiz
Wiadomości

Dyrektor Departamentu Mediów Publicznych KRRiT: rola nadawców publicznych stała się szczególnie istotna

Ostatnia aktualizacja: 29.10.2021 14:43
- Media publiczne odgrywają ogromną rolę w popularyzacji sportu i turystyki - podkreślał w trakcie posiedzenia sejmowej Komisji Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Hubert Banasiak, dyrektor Departamentu Mediów Publicznych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Siedziba Polskiego Radia przy alei Niepodległości w Warszawie
Siedziba Polskiego Radia przy alei Niepodległości w Warszawie Foto: Robert Bartosewicz / Polskie Radio

Jak mówił, dało się to szczególnie odczuć podczas pandemii, gdy zakazana była organizacja imprez sportowych z udziałem widzów i z wprowadzonymi reżimami sanitarnymi.

1200 prezes polskiego radia agnieszka kamińska.jpg
Prezes Polskiego Radia: w Polsce nie ma wiarygodnych badań telemetrycznych dla stacji radiowych

- Dzięki transmisjom z imprez sportowych odbiorcy mieli możliwość uczestnictwa w najważniejszych wydarzeniach o zasięgu europejskim i światowym, krajowym i regionalnym. Kolejnym istotnym elementem obecnym w ofercie nadawców publicznych były audycje podkreślające znaczenie aktywności fizycznej, rekreacji i turystyki, właściwego odżywiania, które tym samym kształtowały postawy prozdrowotne w społeczeństwie w dobie pandemii - zaznaczył Hubert Banasiak.

Posłuchaj
00:28 11371678_2.mp3 Hubert Banasiak o roli mediów publicznych (IAR) 

Paweł Kwieciński, dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia i radiowej Trójki, przypomniał, że publiczny nadawca ma w swojej ofercie zarówno audycje poświęcone sportowi wyczynowemu i amatorskiemu, jak i popularyzujące aktywność, zdrowy styl życia i turystykę. Polskie Radio współpracuje z Komitetem Olimpijskim i Paraolimpijskim, angażuje się też w ważne akcje i masowe wydarzenia propagujące uprawianie sportu i turystyki, jak "Bieg Piastów" czy "Przedszkoliada".

Czytaj także: 

- To są setki wydarzeń sportowych, w których Polskie Radio bierze udział, uczy rywalizacji i pokazuje, w jaki sposób bezpiecznie zmienić swoje nawyki - zwrócił uwagę Paweł Kwieciński.

kmp

Zobacz także

Zobacz także

X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem