"Okładka przekracza wszelkie granice". Tygodnik "NIE" wycofany z sieci sprzedaży Orlenu

Podjąłem decyzję o wycofaniu ze wszystkich punktów sprzedaży Orlenu nowego wydania Tygodnika "NIE", którego okładka przekracza wszelkie granice; nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II - napisał we wtorek na Twitterze prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.

2023-03-14, 14:20

"Okładka przekracza wszelkie granice". Tygodnik "NIE" wycofany z sieci sprzedaży Orlenu
Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści - podkreślił Daniel Obajtek. Foto: mat. prasowe

"Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II" - podkreślił we wpisie.

"Obajtek nie sprecyzował, czy tygodnik »NIE« zniknie także z sieci kiosków i salonów prasowych Ruchu, którego Orlen jest większościowym akcjonariuszem" - zauważa branżowy serwis "Wirtualne Media". 

Według doniesień medialnych, decyzję o wstrzymaniu dystrybucji tygodnika podjęła też Poczta Polska. 

Na okładce, która wzbudziła oburzenie, widnieje zdjęcie Jana Pawła II. Papież opiera się na nim o pastorał, na który nałożono wizerunek plastikowej, nagiej lalki.

REKLAMA

IAR/PAP/wirtualnemedia.pl/fc

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej