"Okładka przekracza wszelkie granice". Tygodnik "NIE" wycofany z sieci sprzedaży Orlenu
Podjąłem decyzję o wycofaniu ze wszystkich punktów sprzedaży Orlenu nowego wydania Tygodnika "NIE", którego okładka przekracza wszelkie granice; nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II - napisał we wtorek na Twitterze prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.
2023-03-14, 14:20
"Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II" - podkreślił we wpisie.
"Obajtek nie sprecyzował, czy tygodnik »NIE« zniknie także z sieci kiosków i salonów prasowych Ruchu, którego Orlen jest większościowym akcjonariuszem" - zauważa branżowy serwis "Wirtualne Media".
Według doniesień medialnych, decyzję o wstrzymaniu dystrybucji tygodnika podjęła też Poczta Polska.
Na okładce, która wzbudziła oburzenie, widnieje zdjęcie Jana Pawła II. Papież opiera się na nim o pastorał, na który nałożono wizerunek plastikowej, nagiej lalki.
REKLAMA
IAR/PAP/wirtualnemedia.pl/fc
REKLAMA