Lidl wydał komunikat. Prosi o zwrot odzieży, nie potrzeba nawet paragonu

Sieć sklepów Lidl opublikowała na swojej stronie komunikat, który dotyczy damskich spodni dresowych dostępnych w dyskontach w całej Polsce. Odzież nie zawiera wymaganych certyfikatów, w związku z tym konsumenci, którzy kupili taki artykuł, mogą go oddać do sklepu i uzyskać zwrot pieniędzy.

2025-01-15, 15:10

Lidl wydał komunikat. Prosi o zwrot odzieży, nie potrzeba nawet paragonu
Lidl wydał pilny komunikat. Prosi o zwrot produktu. Foto: shutterstock.com

Masz takie spodnie z Lidla? Sieć wydała pilny komunikat

Firma T. Kwaspen B.V. informuje, że artykuł "Damskie spodnie dresowe ze ściągaczami" marki "Esmara" w kolorach: różowym, granatowym, zielonym o numerze artykułu IAN 449336_2304 (patrz metka artykułu) nie spełnia wymogów normy Recycled Claim Standards - informuje na swojej stronie Lidl.

Sieć wyjaśnia, że "instytucja ustanawiająca normę Recycled Claim Standard wymaga zagwarantowania identyfikowalności artykułu za pomocą certyfikatów". "Firma T. Kwaspen B.V. nie jest w stanie przedłożyć certyfikatów, w związku z tym ww. artykuł nie posiada ważnego certyfikatu Recycled Claim Standard, ale brak certyfikatu nie wpływa na jakość produktu" - można przeczytać w komunikacie.

Jak zwrócić ubrania?

Lidl zapewnia, że każda osoba, która kupiła spodnie z powyższej partii, może je zwrócić bez konieczności przedstawiania paragonu. W celu dokonania zwrotu klienci powinni skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Lidla - telefonicznie lub mailowo.

"Firma T. Kwaspen B.V. przeprasza wszystkich konsumentów, którzy kupili wskazany produkt, za zaistniałą sytuację" - dodaje sieć sklepów Lidl.

REKLAMA

Czytaj także: 

Źródło: lidl.pl/mg


Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej