X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

USA: Netflix masowo traci subskrybentów przez aborcyjny szantaż

Ostatnia aktualizacja: 21.07.2019 19:52
126 tys. Amerykanów postanowiło pożegnać się z Netflixem w ubiegłym kwartale. To najgorsze dane od 2011 roku. Obrońcy życia wiążą te wyniki z bojkotem marki, po tym, gdy ta podjęła się walki o aborcję w stanie Georgia. Wielu klientów, również w Polsce, zrezygnowało z usług streamowego giganta po coraz częstszej promocji środowisk LGBT w swoich produkcjach.
Netflix coraz śmielej agituje na rzecz wyznawanej przez spółkę ideologii
Netflix coraz śmielej agituje na rzecz wyznawanej przez spółkę ideologiiFoto: Shutterstock / Sundry Photography

W minionym kwartale Netflix odnotował najgorsze wyniki w swej historii. Po raz pierwszy od ośmiu lat ubyło mu subskrybentów, podczas gdy prognozy przewidywały wzrost o 352 tys. Netflix stracił około 17 miliardów dolarów wartości w ciągu jednego dnia.

Warto pamiętać, że pod koniec maja do bojkotu Netflixa wezwali obrońcy życia. Amerykańska firma szantażowała bowiem władze stanu Georgia, który przyjął nowe antyaborcyjne prawo. Ogranicza ono aborcję do momentu, w którym wykrywalne jest bicie serca dziecka, czyli do ok. 6 tygodnia ciąży. Netflix zapowiedział, że jeśli prawo wejdzie w życie, to zaprzestanie tam swoich produkcji i wycofa inwestycje. Przemysł filmowy ma tymczasem wielkie znaczenie dla stanu Georgia. Zatrudnia on 92 tys. osób.


netflix 1200 free.jpg
Netflix naciska na Georgię. Sprzeciwia się zakazowi aborcji

Netflix traci użytkowników w Polsce przez wspieranie LGBT

Netflix od lat wspiera środowisko LGBT, a wątki z nim związane pojawią się już w większości produkcji platformy. W czerwcu, tzw. miesiącu dumy LGBT, na ulicach w całej Polsce pojawiły się tęczowe plakty i billboardy z bohaterami netflixowskich produkcji.

Wywowało to falę oburzenia wśród dużej części Polaków, którzy w mediach społecznościowych masowo zaczęli informować o bojkocie usług Netflixa.

Netflix "pojawił się" na Paradzie Równości w Warszawie. Najpierw przedstawiciele i przedstawicielki platformy streamingowej witali uczestników parady przy swoim stoisku w Miasteczku Równości, a później pomaszerowali w pochodzie ulicami stolicy.

Tymczasem straty z drugiego kwartału wzmacniają obawy inwestorów dotyczące wysokich wydatków i niskiej rentowności. W ostatnim kwartale Netflix wyłożył ponad 3 miliardy dolarów na ofertę programową i kolejne 600 milionów dolarów na jej sprzedaż. Firma wydała o 594 mln USD więcej niż zdołała zarobić.

Vatican News / Forsal / kstar

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Stany Zjednoczone. Eskalacja wojny aborcyjnej

Ostatnia aktualizacja: 05.04.2019 07:50
- W 1973 roku Sąd Najwyższy USA uznał, że prawo do aborcji jest prawem konstytucyjnym każdej Amerykanki wynikającym z 14. poprawki do konstytucji. Mówi ona o prawie do prywatności, które chroni także prywatność ciała kobiety i prawo do decydowania czy chce urodzić dziecko, czy też nie – mówił w Dwójce amerykanista Artur Wróblewski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

USA: gubernator Alabamy podpisała ustawę ograniczającą aborcję

Ostatnia aktualizacja: 16.05.2019 07:07
Gubernator stanu Alabama Kay Ivey podpisała ustawę zakazującą przerywania aborcji niemal we wszystkich przypadkach. W ten sposób stan ten stał się liderem w USA w kwestii ochrony dzieci nienarodzonych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Netflix naciska na Georgię. Sprzeciwia się zakazowi aborcji

Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 09:51
Firma Netflix, gigant światowego show-biznesu, zagroził, że zaprzestanie swoich produkcji i wycofa inwestycje z Georgii, jeśli wejdzie w życie nowe antyaborcyjne prawo.
rozwiń zwiń