Kolejne awarie serwisów Facebooka. "Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem normalności"
Facebook poinformował w piątek wieczorem, że jego aplikacje Instagram, WhatsApp i Messenger działają z zakłóceniami. Problemy z dostępem do tych platform pojawiają się po raz drugi w ciągu tygodnia.
2021-10-09, 07:31
- Zdajemy sobie sprawę, że niektóre osoby i firmy mają trudności z dostępem do produktów Facebooka – zakomunikował rzecznik Facebooka.
Powiązany Artykuł
Życie bez mediów społecznościowych i internetu. Czy jest możliwe?
- Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem normalności i przepraszamy za wszelkie niedogodności – dodał.
- Niemcy chcą zaostrzenia restrykcji wobec Facebooka. "Pilnie potrzebujemy silnej i skutecznej regulacji"
- Mowa nienawiści coraz częściej zostaje w internecie. Raport KE
- Miliardy dolarów strat nie tylko internetowego giganta. Wielkie koszty firm opartych biznesowo na Facebooku
Awaria
Według specjalistycznej strony Down Detector, która monitoruje działanie sieci, problemy zaczęły pojawiać się tuż po 18:00 czasu GMT (20:00 czasu polskiego) na Instagramie, a w mniejszym stopniu na Messengerze i WhatsAppie.
REKLAMA
Powiązany Artykuł
"Świadome szkodzenie dzieciom i wzmacnianie podziałów społecznych". Była pracownica oskarża Facebooka
Po około dwóch godzinach wiele wskazywało na to, że sytuacja uległa poprawie, ponieważ liczba osób zgłaszających problemy na stronie Down Detector gwałtownie spadła.
W poniedziałek te same produkty Facebooka uległy olbrzymiej awarii, w wyniku czego przez niemal siedem godzin bez dostępu do mediów społecznościowych było ok. 3,5 mld użytkowników. Następnego dnia Facebook Inc. przekazał we wpisie na blogu, że za awarią stała "błędna zmiana konfiguracji".
REKLAMA