X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Większość Polaków przeciw promocji środowisk LGBT przez firmy. Zobacz najnowszy sondaż

Ostatnia aktualizacja: 09.07.2019 16:47
60 proc. Polaków sprzeciwia się promocji postulatów ruchu LGBT przez firmy, a 11 proc. to popiera - wynika z sondażu pracowni Social Changes dla portalu wpolityce.pl. 
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Pixabay.com

Pracownia Social Changes zadała pytanie respondentom "Czy w Pani/Pana ocenie firmy powinny angażować się w promocję środowisk LGBT (lesbijki, homoseksualiści, biseksualiści, transseksualiści)?

lgbt_1200_free.jpg
Mocne oświadczenie Kościoła ws. narzucania ideologii LGBT

"Zdecydowanie nie" odpowiedziało 35 proc. badanych, a "raczej nie" 25 proc. - czyli w sumie promocji LGBT przez firmy sprzeciwia się 60 proc. Polaków. 2 proc. badanych odpowiedziało "zdecydowanie tak", a 9 proc. "raczej tak", co w sumie daje 11 proc. 29 proc. badanych nie ma zdania.

Sondaż przeprowadzono w kontekście głośnej sprawy pracownika IKEI, który sprzeciwił się polityce firmy afirmującej LGBT.

dn/wpolityce.pl

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Izabela Leszczyna: osoba homoseksualna i heteroseksualna jest takim samym obywatelem

Ostatnia aktualizacja: 04.07.2019 19:19
- Bycie osobą homoseksualną w życiu publicznym nie ma nic wspólnego z seksualizacją. Chodzi nam tylko o to, by te osoby nie czuły się wykluczone ze społeczeństwa - powiedziała w Polskim Radiu 24 Izabela Leszczyna. Posłanka Platformy Obywatelskiej odniosła się do sprawy jednego z pracowników sieci IKEA, który został zwolniony za cytowanie Biblii i krytykę środowisk LGBT.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Marcin Romanowski: jest dużo analogii między sprawami drukarza i pracownika IKEI

Ostatnia aktualizacja: 08.07.2019 10:30
- Prawo karne nie powinno tak dalece ingerować w sferę działań człowieka, wolności gospodarczej ani naruszać czyjegoś sumienia, wyznania czy światopoglądu - powiedział w "Sygnałach dnia" wiceminister sprawiedliwości Marcin Romanowski, odnosząc się do sprawy drukarza z Łodzi.
rozwiń zwiń