Wojciech Mann i Krzysztof Materna wystąpią w reklamie banku. Umowa na dwa lata
Dzięki zatrudnieniu Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny bank chce podwoić liczbę otwieranych co miesiąc kont.
2011-05-19, 06:45
Bank od 23 maja wprowadza nowy rachunek osobisty - pisze "Rzeczpospolita". Oczekiwania co do efektów kampanii są jednak bardzo ostrożne.
- Chcemy w trakcie kampanii podwoić sprzedaż kont - zapowiada Tomasz Molenda, dyrektor departamentu marketingu Kredyt Banku. Obecnie klienci otwierają 5-6 tys. nowych rachunków miesięcznie.
Przedstawiciele banku podkreślają, że liczą na to, że nowe konto przyciągnie zamożnych klientów. - Ruszamy z największą kampanią reklamową połączoną ze zmianą wizerunku banku - podkreśla Maciej Bardan, prezes Kredyt Banku.
Nowe hasło banku to "Finanse z zasadami". Konto ma być głównym "narzędziem akwizycyjnym", ale w dalszej perspektywie reklamowane będą też inne produkty. Kontrakt z Wojciechem Mannem oraz Krzysztofem Materną został podpisany na dwa lata.
REKLAMA
To kolejny bank, który zdecydował się na to, by znane osoby reklamowały jego usługi. PKO Bank Polski reklamuje Szymon Majewski, a BZ WBK sięga po gwiazdy zagraniczne, ostatnio jest to Antonio Banderas
"Rzeczpospolita"/ aj
REKLAMA