Instrukcja medialna PiS. "Media dzielimy na propisowskie i antypisowskie"
Media te, co bardzo ważne, mają być podzielone na następujące kategorie: propisowskie, antypisowskie, obojętne i lokalne mutacje centralnych korporacji (Agora, ITI)" - czytamy w instrukcji kierownictwa PiS do posłów partii.
2011-05-27, 07:41
Z dokumentu, który poznała "Gazeta Wyborcza", wynika, że politycy PiS mają przygotować na potrzeby nadchodzącej jesiennej kampanii wyborczej informacje o rynku lokalnych mediów w ich województwach. Władze PiS interesują stacje radiowe, telewizje kablowe i internetowe, portale, gazety i czasopisma, łącznie z namiarami na ich redaktorów naczelnych.
Po co podział na media propisowskie i antypisowskie? Wyjaśnia to prośba o informację w sprawie cen reklam - ale tylko w mediach "propisowskich i obojętnych", gdzie PiS będzie się reklamował przed wyborami - pisze gazeta.
- Tworzymy bazę informacji do wykorzystania w kampanii. Musimy wiedzieć, jaki jest profil polityczny mediów lokalnych, tak jak wiemy, że np. "Gazeta Wyborcza" nam nie sprzyja - mówi rzecznik PiS Adam Hofman.
"Gazeta Wyborcza"/ aj
REKLAMA
REKLAMA