Bollywoodzkie gwiazdy wolą reklamy od filmów
Gwiazdy indyjskiego Bollywoodu zarabiają więcej biorąc udział w kampaniach reklamowych, niż grając w filmach.
2011-06-26, 12:21
Posłuchaj
Od 60 do 90% rocznych dochodów najbardziej znanych artystów bollywoodzkich pochodzi z występów w reklamach.
Za udział w kampanii reklamowej najbardziej popularnipopoularni aktorzy otrzymują od miliona do trzech milionów dolarów. Ci, którzy cieszą się największą popularnością występują w pięciu do siedmiu kampaniach rocznie i to stanowi ich główne źródło dochodów.
Największe gaże otrzymują tacy aktorzy jak Aamir Khan, Shah Rukh Khan i oczywiście Amitabh Bachachan. Znane aktorki - Priyanka Chopra, czy Kapeena Kapoor muszą sie zadowalać honorariami mniej więcej trzykrotnie mniejszymi, aniżeli aktorzy.
Mimo słabych - w porównaniu z reklamą - zarobków płynących z ról filmowych, żaden z bollywoodzkich artystów nie rezygnuje z planu filmowego, bowiem jego markę w branży reklamowej budują role filmowe. Im bardziej jest dzięki nim znany, na tym większe kontrakty reklamowe może liczyć.
sm
REKLAMA