Czeskie media: polska kampania jest nudna

Polskie regulacje prawne dotyczące finansowania partii politycznych i kampanii wyborczych są dobre, ale w kampanii nic się nie dzieje – pisze gazeta „Hospodařske noviny”.

2011-09-13, 09:15

Czeskie media: polska kampania jest nudna

Posłuchaj

Relacja Pawła Szukały: kampania wyborcza w Polsce jest nudna - twierdzą czeskie Hospodařske noviny.
+
Dodaj do playlisty

- Kampania wyborcza w Polsce jest nudna – twierdzi czeska gazeta „Hospodařske noviny”. Jako jedyne w tych dniach przybliżają czeskim czytelnikom atmosferę przed polskimi wyborami.

Autor artykułu Martin Ehl pisze, że na miesiąc przed wyborami pojawił się na rynku prasowym nowy dziennik „Gazeta Polska Codziennie” tabloidowa wersja tygodnika, który stał się popularny dzięki teoriom spiskowym wokół katastrofy smoleńskiej. Dodaje, że „polska narodowa prawica powołała do życia nowy dziennik ze strachu przed największą konserwatywną gazetą Rzeczpospolita, którą kupił liberał i zwolennik Platformy Obywatelskiej Grzegorz Hajdarowicz”.

„Gazeta Polska Codziennie” ma jasny polityczny podtekst - ma być „polityczno-plotkarskim tabloidem” skierowanym do pseudokibiców piłkarskich z których brutalnością od wiosny walczy rząd Donalda Tuska.

''

REKLAMA

IAR, wit

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej