"Solidarność" się budzi. Teraz pora na młodych
Po akcji skierowanej do przyszłych emerytów, związkowcy zaczynają zabiegać o młodzież - czytamy w "Rzeczpospolitej".
2012-05-21, 08:44
"Solidarność" po wakacjach zamierza ruszyć z kampanią społeczną skierowaną przeciwko tzw. umowom śmieciowym. - Myślimy o dużej kampanii skierowanej do ludzi młodych, między 25. a 35. rokiem życia, bo to oni najczęściej pracują na tego rodzaju kontraktach - mówi Marek Lewandowski, rzecznik związku.
Szczegóły kampanii nie są jeszcze znane. - Konkrety będą znane dopiero w drugiej połowie czerwca - dodaje Lewandowski. Jak nieoficjalnie dowiedziała się "Rzeczpospolita", będą to spoty reklamowe w telewizji i duże koncerty plenerowe, a artyści o problemach rynku pracy będą mówić ze sceny. Zrobią to tym chętniej, że sami mają z rządem na pieńku. Chodzi o wprowadzenie od stycznia zeszłego roku 23-procentowej stawki VAT na imprezy muzyczne dla firm i koncerty. Znaczne podwyższenie kosztów spowodowało wyraźny spadek liczby organizowanych eventów oraz stawek, które otrzymywali artyści.
Zobacz galerię: Dzień na zdjęciach >>>
to
REKLAMA
REKLAMA