YouTube wprowadza płatne kanały
Na początek portal zaoferuje 30 płatnych kanałów. W pilotowej fazie abonament ma kosztować od 0,99 do 7,99 dol. miesięcznie.
2013-05-10, 11:00
Należący do koncernu Google internetowy portal wideo YouTube wkroczył w sektor płatnej telewizji. Płatnych treści mają dostarczać m.in. producenci filmów dokumentalnych i komedii. Właściciel serwisu nie zamierza ingerować w wysokość opłat abonamentowych i przyjmowanie ogłoszeń reklamowych na płatnych kanałach portalu, który miesięcznie odwiedza ponad miliard osób.
Jak zaznaczył "New York Times", początkowa oferta nie obejmuje największych amerykańskich gigantów medialnych, takich jak Walt Disney Company czy Comcast, do którego należy NBCUniversal. Są tam natomiast firmy dopiero rozpoczynające działalność, m.in. Baby First TV i Cars.TV, a także producenci instruktażowych materiałów wideo.
REKLAMA