Tajemniczy klienci w służbie gdańskiego ZTM. Sprawdzą jakość usług

Sprawdzą kontrolerów biletów. Gdański Zarząd Transportu Miejskiego chce wynająć ukrytych klientów, którzy zbadają czy panie w Punktach Obsługi i kontrolerzy biletów z firmy “Renoma” sumiennie wykonują swoją pracę.

2013-09-25, 12:37

Tajemniczy klienci w służbie gdańskiego ZTM. Sprawdzą jakość usług

Posłuchaj

Tajemnicy klienci sprawdzą standardy świadczonych usług - mówi Zygmunt Gołąb z Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. (IAR)
+
Dodaj do playlisty

- ZTM wyznaczył standardy świadczonych usług, których każdy pracownik musi się trzymać. Czas sprawdzić, jak to wygląda w praktyce - tłumaczy Zygmunt Gołąb z Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

Pasażerowie, z którymi rozmawiał reporter Radia Gdańsk twierdzą, że to dobry pomysł, bo z kontrolerami bywa różnie. - Zdarzają się agresywni, szczególnie ci młodsi - twierdzą pasażerowie. Ale zaraz też dodają, że praca kanara nie jest przyjemna.

Ukryci klienci w gdańskich tramwajach i autobusach mają pojawić się w połowie przyszłego miesiąca.

IAR/MP

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej