Tajemniczy klienci w służbie gdańskiego ZTM. Sprawdzą jakość usług
Sprawdzą kontrolerów biletów. Gdański Zarząd Transportu Miejskiego chce wynająć ukrytych klientów, którzy zbadają czy panie w Punktach Obsługi i kontrolerzy biletów z firmy “Renoma” sumiennie wykonują swoją pracę.
2013-09-25, 12:37
Posłuchaj
Tajemnicy klienci sprawdzą standardy świadczonych usług - mówi Zygmunt Gołąb z Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. (IAR)
Dodaj do playlisty
- ZTM wyznaczył standardy świadczonych usług, których każdy pracownik musi się trzymać. Czas sprawdzić, jak to wygląda w praktyce - tłumaczy Zygmunt Gołąb z Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
Pasażerowie, z którymi rozmawiał reporter Radia Gdańsk twierdzą, że to dobry pomysł, bo z kontrolerami bywa różnie. - Zdarzają się agresywni, szczególnie ci młodsi - twierdzą pasażerowie. Ale zaraz też dodają, że praca kanara nie jest przyjemna.
Ukryci klienci w gdańskich tramwajach i autobusach mają pojawić się w połowie przyszłego miesiąca.
IAR/MP
REKLAMA
REKLAMA