Kampania sprzeczna z chrześcijańskim systemem
Przewodniczący KRRiT wstrzymał emisję świątecznego spotu ”ColęDawanie” Hoop Coli firm Hoop.
2009-12-15, 11:02
Wstrzymania emisji spotu ”ColęDawanie” zażądał przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Kampania ”ColęDawanie” ruszyła 4 grudnia, a spoty były pokazywane m.in. w TVN, Polsacie, kanałach Discovery Channel i At Media. Podkładem muzycznym reklamy był specjalnie napisany przez Tomasza Pizło utwór - ”Hoop Colę Daj”, na nutę pastorałki ”Hej w dzień narodzenia”.
Zdaniem przewodniczącego KRRiT reklama jest sprzeczna z ustawą o radiofonii i telewizji, bo nie szanuje przekonań religijnych odbiorców, a zwłaszcza chrześcijańskiego systemu wartości.
W tradycji polskiej pieśni religijne mają istotne znaczenie w kształtowaniu zwyczajów społecznych i więzi rodzinnych - grzmiało z uzasadnienia.
Dziś do emisji trafią zmodyfikowane spoty Hoop Coli.
REKLAMA
łk, Press.pl
Polecane
REKLAMA