Kolejny sponsor rezygnuje z "niewiernego" Tigera
Międzynarodowa firma outsourcingowa zerwała kontrakt z najsłynniejszym golfistą świata.
2009-12-14, 10:44
Firma Accenture świadcząca usługi w zakresie doradztwa biznesowego, rozwiązań informatycznych oraz outsourcingu zrywa kontrakt z najsłynniejszym golfistą świata.
W oficjalnym oświadczeniu firma poinformowała, że Tiger Woods nie jest już odpowiednią osobą do reklamowania jej usług.
Tiger Woods był główną twarzą kampanii reklamowych Accenture w 27 krajach na świecie.
Wcześniej firma Procter&Gamble, której golfista zawdzięcza dużą część swojego majątku, dzięki reklamowaniu marki Gillette, postanowiła przynajmniej na jakiś czas ograniczyć rolę Tigera w działaniach marketingowych. Natomiast koncern PepsiCo całkowicie zrezygnował ze sponsorowania sportowca.
REKLAMA
Tiger Woods ogłosił niedawno,że bezterminowo zawiesza swoje występy sportowe. Woods przyznał się do zdrady swojej żony i oświadczył, że chce ratować małżeństwo. Golfista wydał oświadczenie, w którym przeprosił wszystkich, których zawiódł i poinformował o zawieszeniu kariery na czas nieokreślony. "Muszę przemyśleć swoją rolę męża, ojca i człowieka" - podkreślił Amerykanin w oświadczeniu.
Tiger Woods to obecnie numer 1 wszystkich golfowych rankingów i najlepiej zarabiający sportowiec na świecie. Dzięki niezwykłemu talentowi i nieskazitelnemu wizerunkowi zarobił setki milionów dolarów na kontraktach właśnie z takimi firmami jak Pepsi, Gatorade, Gilette, Nike czy Accenture.
kg, Sky News
REKLAMA
REKLAMA