Wedel rusza na podbój USA. Odniesie sukces?
Producent ptasiego mleczka kręci reklamówki i rusza głębiej za ocean - informuje "Puls Biznesu".
2014-07-25, 09:56
- Skoro wódce Chopin udało się w Stanach osiągnąć sukces, to nie ma powodu, by nie udało się Wedlowi. Za przykładem Chopina nie poszli inni producenci branży spożywczej, to chyba kwestia braku odwagi i przekonaniu o potencjale marki. My chcemy być drugą rozpoznawalną polską marką na tamtejszym rynku - zapowiada Witold Ziobrowski, dyrektor zarządzający Lotte Wedel.
Niszowy produkt z niższej półki
Zaznacza, że Wedel nie ma ambicji, by być szeroko obecnym na masowym rynku, ale pozostać niszowym produktem z wyższej półki. Lotte Wedel wkrótce kręcić będzie trzy filmy reklamowe, które trafią na amerykańskie serwisy internetowe.
Wedel chce rozpocząć od przekonywania do swoich produktów Polonii.
PAP, awi
REKLAMA