24.Poziom: Bloodborne – im trudniej, tym lepiej?

Na rynku pojawiły się dwie gry studia From Software: Bloodborne i nowa wersja Dark Souls II. Są to gry lubiane i wysoko oceniane, ale dość niszowe, bo skierowane do naprawdę wymagających graczy. O tych grach w 24.Poziomie mówili Marcin Kosman, redaktor naczelny serwisu Polygamia i Kuba Lech, miłośnik Dark Souls II.

2015-05-03, 10:50

24.Poziom: Bloodborne – im trudniej, tym lepiej?
Bloodborne przenosi gracza do mrocznego świata fantasy, stylizowanego na XIX okres wiktoriański. . Foto: flickr.com/bagogames

Posłuchaj

02.05.15 Marcin Kosman: „W grze Bloodborne cała droga do finału jest najistotniejsza (…)”
+
Dodaj do playlisty

Pomimo wysokich wymagań, które stawiane są graczom, gry studia From Software i innych producentów starających się je naśladować, doczekały się grona oddanych fanów i stworzyły niemalże własny nurt w przemyśle cyfrowej rozrywki.

Bloodborne to kolejny slasher (po Demon's Souls i Dark Souls), w którym poziom trudności może być dla wielu graczy barierą nie do przeskoczenia. Będą również tacy, dla których trudność będzie największą zaletą tego tytułu. Ten, kto szuka prawdziwego wyzwania i trudnej walki, znajdzie to właśnie tutaj.

W audycji Katarzyny Gizińskiej i Przemysława Pawełka również przegląd wiadomości i recenzja gry Mortal Kombat X.

Polskie Radio 24/op

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej