„Droga na szczyt. Sekret szczęśliwej firmy” – książka Chipa Conley’a
Książka „Droga na szczyt. Sekret szczęśliwej firmy” jest praktycznym przewodnikiem jak w dobie kryzysu osiągnąć sukces biznesowy, poprawiając jednocześnie relacje z pracownikami, klientami i inwestorami. O książce opowiada Grzegorz Lindenberg, publicysta i współpracownik Wydawnictwa Charaktery, które wydało publikację.
2015-06-09, 19:47
Posłuchaj
Jak w dobie kryzysu osiągnąć sukces biznesowy, poprawiając jednocześnie relacje z pracownikami, klientami i inwestorami, mówi Grzegorz Lindenberg, publicysta i współpracownik Wydawnictwa Charaktery, wydawca książki „Droga na szczyt. Sekret szczęśliwej firmy” ./Arkadiusz Ekiert, Polskie Radio/.
Dodaj do playlisty
- Książka Chipa Conley’a jest głównie dla menedżerów, ale również dla ludzi, którzy pracują w różnych firmach i chcą żeby te firmy działały dużo lepiej, żeby klienci byli lepiej obsługiwani i mogą coś swoim szefom podszepnąć – mówi portalowi gospodarka.polskieradio.pl Grzegorz Lindenberg .
Głównymi odbiorcami książki są właściciele firm i menedżerowie, którzy chcą lepiej zarządzać pracownikami i wiedzieć jak prowadzić lepszą i bardziej zyskowną firmę.
Chip Conley koncentruje się na prostych, skutecznych i sprawdzonych receptach odpowiadających na pytania:
• Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy, ale także lojalny wobec firmy i czerpał radość z tego, co robi;
REKLAMA
• Jak traktować klienta, aby był nie tylko zadowolony, ale także wierny marce i entuzjastycznie polecał ją innym;
• Jak prowadzić firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe, ale również jest powodem do dumy, niesie nową jakość życia i zmienia relacje w firmie.
- Bardzo żałuję, że takiej książki nie było wtedy, kiedy 25 lat temu ja zaczynałem karierę menedżerską. Byłbym lepszym menedżerem (i może nawet lepszym człowiekiem). Mniej bym zwracał uwagi na rzeczy źle zrobione, a więcej – na osiągnięcia pracowników. Lepiej bym umiał wykorzystywać talenty i kreatywność ludzi. Nie wypaliłbym się zawodowo, bo uruchomiłbym więcej energii pracowników, a mniej własnej – dodaje Lindenberg.
Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce – „Emocje w równaniach”.
REKLAMA
W książce Droga na szczyt Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre – druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych – przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną. Droga na szczyt daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez autora książki. Conley opisuje, jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe, zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi, przeżywając odtąd okres niezmiennej prosperity.
Arkadiusz Ekiert
REKLAMA