Awaria IT paraliżuje Volkswagena. Klienci są wściekli
Nowy system informatyczny w polskim magazynie Volkswagena powoduje potężne opóźnienia w dostawie części zamiennych. Klienci, warsztaty i ubezpieczyciele są wściekli na producenta aut.
2015-10-22, 08:26
"Puls Biznesu" pisze, że niemiecki koncern ma w naszym kraju kolejny problem, po 140 tysiącach sprzedanych samochodów z silnikami, które podają fałszywe dane o emisji spalin. - Czas oczekiwania na części zamienne wynosi obecnie od miesiąca nawet do dwóch miesięcy lub dłużej w przypadku napraw blacharskich.
Klienci są wściekli kiedy dowiadują się, że muszą tak długo czekać na auto - mówi gazecie przedstawiciel jednego z dealerów Volkswagena. Z ustaleń dziennika wynika, że winny jest nowy system informatyczny, który został wdrożony w centrum dystrybucyjnym niemieckiego producenta w Komornikach. Magazyn został uruchomiony w ostatnich dniach lipca, a problem z dostępnością zaczęły się we wrześniu.
Afera Volkswagena dotyczy ok. 2,4 miliona aut w Niemczech. "Koncern jest zmuszony do zmian"
RUPTLY/x-news
REKLAMA
IAR, abo
REKLAMA