Miasta wydadzą miliony na Sylwestra
Łódź, Kraków, Warszawa, Wrocław – to miasta, które tradycyjnie już organizują sylwestrową zabawę. O tym, które miasto przeznaczy najwięcej środków z publicznej kasy na przygotowanie takiego wydarzenia mówił w Polskim Radiu 24 Robert Stępowski z agencji Marketing Miejsca.
2015-12-31, 14:58
Posłuchaj
31.12.15 Robert Stępowski: „Żadna kampania promocyjna nie będzie lepsza niż dobre słowo mieszkańców danego miasta”
Dodaj do playlisty
Organizatorzy sylwestrowej nocy „pod chmurką” mają świadomość, że najważniejsza wartością jest promocja miasta. Jak podkreślił Robert Stępowski organizacja takiej imprezy spełnia walory promocji wewnętrznej miasta.
- Mieszkańcy muszą czuć, że miasto robi coś, z czego skorzystać może każdy. Promocja miasta w taki sposób zawsze zdaje egzamin. Takie wydarzenia mają zachęcać też turystów i inwestorów – wyjaśniał gość Polskiego Radia 24.
Więcej w całości rozmowy.
PolskieRadio24/op