Kobiety Sukcesu, Kobiety Biznesu: Nina Kowalewska-Motlik
W Kobietach Sukcesu, Kobietach Biznesu spotkanie z Niną Kowalewską-Motlik, prezes New Communications, przedstawicielką Financial Times, CNN, The Economist, która postanowiła zrealizować swoje marzenie o własnej perfumerii. Inspiracją stał się wyjazd do Dubaju, gdzie znalazła wszystko, co wiąże się z unikalną tradycją produkcji perfum wg najstarszych receptur arabskich przy pomocy najnowocześniejszych technologii.
2016-02-21, 14:02
Posłuchaj
Zapachy: lasu, drewna, bursztynu, piżma, żywicy, sandałowca i mchu. Mistyczny wschód i nowoczesny zachód stały się pasją, miłością i pomysłem na biznes gościa Polskiego Radia 24. Wszystko natomiast zaczęło się od wizyty w Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
– Po wizycie w Arabii Saudyjskiej pozostał we mnie zapach tych ludzi. Były to składniki, których wcześniej nigdy nie wąchałam, ponieważ były to substancje naturalne. Natomiast w Dubaju wszystko pięknie pachnie. Postanowiłam otworzyć sklep z niszowymi perfumami arabskimi. W ciągu 1,5 miesiąca stałam się jedynym sklepem na świecie, który sprzedaje takie perfumy – powiedziała w Polskim Radiu 24 Nina Kowalewska-Motlik.
Biznes w krajach arabskich robi się zupełni inaczej na Zachodzie. Ważne są detale, na które Europejczycy nie zwykli zwracać uwagi. Ninie Kowalewskiej-Motlik w nawiązywaniu kontaktu z innymi kulturami pomogły studia z japonistyki.
– Jako absolwentka japonistyki mam dużą wrażliwość na inne kultury i świadomość, jak łatwo jest kogoś zrazić zachowując się nieodpowiednio. Jeżdżąc na spotkania biznesowe, ubieram się stosownie. Bardzo ważne są tam również relacje personalne. Kiedy dopiero jesteśmy rodziną i ufamy sobie, można rozpocząć biznes – mówił gość audycji Kobiety Sukcesu, Kobiety Biznesu.
REKLAMA
Audycję prowadziła Maja Kluczyńska.
Polskie Radio 24/dds
REKLAMA