Marketing sportowy

W Magazynie Sportowym w Polskim Radiu 24 ekspert ds. marketingu sportowego Grzegorz Kita wyjaśniał, jak działają mechanizmy promocji sportu i sportowców. – Wizerunek jest nieodłączną cechą istnienia sportowca – powiedział ekspert.

2016-03-15, 21:33

Marketing sportowy
mat. ilustracyjne. Foto: pixabay/jarmoluk

Posłuchaj

15.03.16 Grzegorz Kita: „Sportowych mistrzów marketingu jest naprawdę niewielu (…)”.
+
Dodaj do playlisty

We współczesnym świecie sportu, który stał się jednocześnie bardzo dochodowym przemysłem, marketing odgrywa kluczową rolę. Jednak dobry wizerunek sportowca to także zachęta dla młodych ludzi, którzy zamierzają swoją przyszłość powiązać ze sportem i poszukują autorytetów i motywacji.

– Marketing sportowy jest czynnikiem, który nie może nie istnieć. Bez względu na to, do czego ma on służyć sportowcowi musi być dobry, ciekawy i interesujący. Sportowiec nie zawsze musi występować w reklamach, ale wizerunek jest potrzebny do tego, aby inspirować młodych adeptów danej dyscypliny lub angażować się w kampanie społeczne – mówił w Polskim Radiu 24 Grzegorz Kita

Więcej o znaczeniu dobrego marketingu w świecie sportu w całej rozmowie.

Gospodarzem audycji był Tomasz Zimoch.

Polskie Radio 24/gm


Polecane

Wróć do strony głównej