Polska ma szansę stać się potentatem w dziedzinie kulturotechu
Polskie produkty sprzedawane za granicę powinny łączyć w sobie kulturę z technologią - pisze "Puls Biznesu". Przy sprzedaży niemal każdego towaru coraz bardziej liczą się wartości dodane, czyli na przykład emocje, jakie są związane z daną usługą lub przedmiotem.
2017-01-31, 08:07
Polska ma szansę, aby stać się potentatem w dziedzinie kulturotechu, który stanowi połączenie danego produktu z jego aurą kulturową - czytamy w "Pulsie Biznesu". Największym nośnikiem tego zjawiska są między innymi branże technologii cyfrowych, nanotechnologii oraz robotyki, lecz również popkultury i rozrywki.
Przykładem jest "Wiedźmin"
Przykładem jaki przytacza "Puls Biznesu" jest "Wiedźmin", który stał się wizytówką Polski, wykraczając daleko poza grę komputerową. Stał się symbolem naszego kraju w dziedzinie kulturotechu. W wykonaniu skoku technologicznego, który jednocześnie budowałby na świecie narodowy mit powinno także wziąć udział państwo. Więcej na ten temat - w "Pulsie Biznesu".
IAR, awi
REKLAMA