Kurier pod telefonem. Odbiorca paczki oszczędza czas, a kurier poczty lepiej zaplanuje trasę przejazdu

Od początku lutego odbiorcy przesyłek kurierskich Poczty Polskiej dostają sms-owe powiadomienia z numerem telefonu kuriera, który doręczy ich paczkę – przypomina spółka.

2018-02-12, 12:48

Kurier pod telefonem. Odbiorca paczki oszczędza czas, a kurier poczty lepiej zaplanuje trasę przejazdu
Umożliwienie kontaktu klienta z kurierem ma zmniejszyć liczbę sytuacji, gdy kurier próbujący dostarczyć paczkę, nie zastaje nikogo pod wskazanym adresem. . Foto: PIXABAY

Taka informacja daje klientom możliwość bezpośredniego skontaktowania się z kurierem doręczającym przesyłkę i uzgodnienia godziny jej przekazania.

Wygoda dla obu stron

"Dzięki temu odbiorca przesyłki oszczędza czas, a kurier Poczty Polskiej wygodniej zaplanuje trasę przejazdu. W rezultacie zwiększa się skuteczność doręczeń oraz satysfakcja klientów z poziomu obsługi" – poinformowała spółka.

Pilotaż informatycznego rozwiązania odbył się jesienią ubiegłego roku na terenie Warszawy. Od lutego sms-owe powiadomienia funkcjonują już we wszystkich lokalizacjach w kraju. Przesyłki kurierskie Poczty Polskiej codziennie doręcza 3500 kurierów.

Numer telefonu na etykiecie adresowej

Umożliwienie kontaktu klienta z kurierem ma zmniejszyć liczbę przypadków, gdy kurier próbujący dostarczyć paczkę, nie zastaje nikogo pod wskazanym adresem.

REKLAMA

Natomiast, gdy chcemy, aby odbiorca przesyłki kurierskiej został uprzedzony o doręczeniu, należy pamiętać o podaniu jego telefonu na etykiecie adresowej przy nadawaniu paczki.

PAP, ak, NRG

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej