PepsiCo Polska. Nie tylko zysk jest ważny
Czy globalne problemy wpływają na działalność na polskim rynku firmy Pepsico? Jaka jest odpowiedzialność takiego giganta za środowisko? O tym m.in. Arkadiusz Ekiert na antenie radiowej Trójki rozmawiał z Michałem Jaszczykiem, prezesem PepsiCo Polska.
2018-09-12, 21:21
Posłuchaj
Jak powiedział rozmówca - każdy rynek posiada własną specyfikę, ale PepsiCo Polska w Polsce czuje się firmą polską.
Ważny recykling
Gość podkreślił, że jednym z priorytetów firmy jest działanie ze świadomością celów i nie chodzi tu wyłącznie o zysk, ale też sposób w jaki się go osiąga.
Zaznaczył, iż bardzo ważna jest w tym wypadku sprawa recyklingu i poinformował, że już dziś ponad 90 proc. materiałów używanych przez firmę głównie do produkcji napojów i przekąsek nadaje się do ponownego zużycia.
Dodał, że do 2025 roku firma jako cel postawiła sobie, iż 45 proc. używanych przez nią materiałów będzie pochodziło z recyklingu, bo ma świadomość oddziaływania na środowisko i konsumentów.
REKLAMA
Mniej cukru i soli
Jak zauważył - konsumenci coraz bardziej patrzą w stronę przekąsek prozdrowotnych, dlatego PepsiCo konsekwentnie obniża zawartość cukru i soli w swoich produktach.
Arkadiusz Ekiert, ak, NRG
REKLAMA