ING Bank: usunęliśmy awarię systemu, usługi działają normalnie
ING Bank Śląski poinformował, że jego klienci mogą już normalnie korzystać ze wszystkich usług płatniczych. Wcześniej bank zmagał się z awarią systemu, przez co klienci mieli problemy z logowaniem do e-panelu, płaceniem kartą czy wypłacaniem pieniędzy z bankomatu.
2019-09-13, 11:08
- Bank ING od rana zmagał się z awarią systemów
- Były problemy z logowaniem do e-panelu i płatnościami kartą
- Awaria została usunięta. Bank: usługi działają normalnie
Rano bank informował, że z powodu awarii mogą być problemy z dostępem do popularnych usług bankowych, np. wypłat z bankomatu, płatnościami za pomocą karty, źle działać może też e-panel i aplikacja mobilne. I faktycznie - klienci banku od rana na profilach społecznościowych ING skarżyli się na problemy z dostępem do usług.
Powiązany Artykuł
Dwustopniowe logowanie, lepsze zabezpieczenia. Sprawdź, co się zmieni w twoim e-banku
Przed 11.00 awaria została usunięta. Teraz wszystkie usługi ING Banku Śląskiego (z wyjątkiem ING Makler) powinny działać poprawnie,
Bank ING jest jednym z największych e-banków w Polsce pod względem liczby klientów.
REKLAMA
Od jutra ważne zmiany w bankach
14 września wchodzą w życie przepisy dyrektywy PSD2, która ma zwiększyć bezpieczeństwo klientów, zwłaszcza tych, którzy korzystają z banku za pomocą panelu internetowego. W większości banków pojawi się obowiązkowe, dwustopniowe logowanie, zmienią się też sposoby zatwierdzania transakcji.
PolskieRadio24.pl, ING, md
REKLAMA
REKLAMA