Nie jesteśmy zadowoleni z warunków pobytu? Nieudany odpoczynek można reklamować
Jeżeli stok był dalej niż zapewniał organizator, można żądać rekompensaty. Obniżka ceny należy się za cały okres, kiedy biuro nie wywiązało się z umowy - przypomina piątkowa "Rzeczpospolita".
2019-12-27, 08:01
- Niezgodne z umową warunki wypoczynku można reklamować - przypomina "Rzeczpospolita".
- Klienci mogą domagać się np. obniżki ceny
- Roszczenia przedawniają się po trzech latach
Gazeta radzi, że jeśli w trakcie imprezy klient stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy, powinien od razu zawiadomić o tym biuro podróży.
- Informacje o sposobie zgłaszania nieprawidłowości i procedurach rozpatrywania skarg powinny znaleźć się w umowie z organizatorem - podkreśla dziennik.
Powiązany Artykuł
![beach.jpg](http://static.prsa.pl/images/3da0b7dc-b317-43be-b1d5-17975dfaa009.jpg)
Nieudane wakacje do reklamacji
Reklamować można wiele rzeczy
- Jeżeli np. na stok trzeba dojeżdżać dłużej niż zapewniał organizator imprezy, a łazienka jest w korytarzu zamiast w pokoju, będzie można reklamować wycieczkę - podkreśla, zaznaczając, że niezadowolony turysta może domagać się odszkodowania także po powrocie z wycieczki.
Roszczenia turystów przedawniają się dopiero po trzech latach - zaznacza "Rz" w piątkowym materiale.
REKLAMA
Więcej - w "Rzeczpospolitej".
PolskieRadio24.pl, PAP, Rzeczpospolita, md
REKLAMA