Krzysztof Czabański o Polskim Radiu Kierowców: każdy, kto jeździ samochodem, potrzebuje dobrej informacji

16 października 2020 roku - zostało oficjalnie zainaugurowane Polskie Radio Kierowców. Nowa, dziewiąta antena Polskiego Radia, skupia się przede wszystkim na poprawie bezpieczeństwa na drogach w kraju i zagranicą, informowaniu kierowców o bieżących warunkach pogodowych i przekazywaniu aktualności dotyczących zmian w prawie oraz na trendach motoryzacyjnych. Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański podkreśla, że to bardzo potrzebny program.

2021-01-16, 10:01

Krzysztof Czabański o Polskim Radiu Kierowców: każdy, kto jeździ samochodem, potrzebuje dobrej informacji
Zdjęcie ilustracyjne.Foto: shutterstock.com/Kichigin

- Każdy, kto jeździ samochodem, zwłaszcza w dłuższe trasy, ale i w mieście, potrzebuje dobrej informacji, która pomoże mu w jeździe i dobrej muzyki. Przy dłuższych trasach, zwłaszcza nocnych potrzebne jest też takie poczucie, że ktoś nad nami czuwa, ktoś nas informuje o utrudnieniach na drogach i my sami możemy zgłosić takie wydarzenia, aby innych ostrzec - podkreśla Krzysztof Czabański.

Posłuchaj

Krzysztof Czabański o przydatnej roli Polskiego Radia Kierowców (IAR) 0:31
+
Dodaj do playlisty

 

Nowoczesne narzędzia

Powiązany Artykuł

Polskie Radio Kierowców.jpg
Polskie Radio Kierowców podbija internet. "Jeden z najszybszych kanałów dotarcia"

Polskiego Radia Kierowców można słuchać przez bezpłatną aplikację mobilną, stronę internetową radiokierowcow.pl oraz cyfrowe radio DAB+. Przewodniczący Rady Mediów Narodowych podkreśla, że te nowe technologie to przyszłość radia.

Posłuchaj

Krzysztof Czabański o inwestycji w cyfryzację (IAR) 0:25
+
Dodaj do playlisty

- Te nowoczesne narzędzia, przy pomocy których radio może dotrzeć do słuchacza, są bardzo użyteczne i to jest przyszłość radia. Cyfryzacja jest przyszłością radia, bo pozwala korzystać z tych narzędzi i w związku z tym, myślę, że te inwestycje, które czyni Polskie Radio, to są inwestycje nie tylko w przyszłość Polskiego Radia, ale i rynku radiowego w Polsce - podkreśla Krzysztof Czabański.

REKLAMA

W czasie 3 miesięcy użytkownicy odwiedzili stronę internetową Polskiego Radia Kierowców aż 194 004 razy, a aplikację pobrały 21 533 osoby.

W social mediach również sporo się dzieje. Informacje o warunkach na drogach, utrudnieniach, poradach ekspertów dotarły na Facebooku do miliona 502 634 osób, a na Twitterze - do miliona 994 tysięcy użytkowników.

Powiązany Artykuł

Agnieszka Kamińska Prezes Polskiego Radia -V2-1200.jpg
"Wydarzenia w Dover pokazały jak potrzebna to antena". Agnieszka Kamińska o Polskim Radiu Kierowców

Nie tylko po polsku

Polskie Radio Kierowców sprofilowane zostało całkowicie pod potrzeby słuchaczy zmotoryzowanych, polskich i zagranicznych, poruszających się po polskich drogach.

Serwisy informacyjne i raporty poza językiem polskim są także przekazywane po angielsku, niemiecku i ukraińsku. Atutem Polskiego Radia Kierowców są także atrakcyjna ramówka, doskonałe poradnictwo i znakomici dziennikarze motoryzacyjni.

REKLAMA

fc

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej