Widzowie nabijani w butelkę. Kupowali złoto, nie wiedząc za ile
Firmy w telewizyjnych reklamach namawiają widzów do sprzedaży złota, ale nie informują, po ile skupują kruszec.
2011-01-27, 01:20
Klienci czują się oszukani - akcentuje "Dziennik Gazeta Prawna". Kurs złota rośnie w takim tempie, że pojawiły się w Polsce pierwsze internetowe i telewizyjne skupy kruszcu. Oferują szybką i bezpieczną metodę na spieniężenie starej biżuterii. Nie informują tylko, ile wynosi kurs, po jakim skupują złoto. Tak naprawdę o cenach skupu kruszcu w ogóle nie informują - wytyka gazeta.
Na jakiej podstawie wykonywana jest wycena? Tego klient nie wie i nie ma szans się dowiedzieć. Naciągnięci ludzie ostrzegają się nawzajem na forach. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęła już pierwsza oficjalna skarga na teleskup.
sm
REKLAMA