Widzowie nabijani w butelkę. Kupowali złoto, nie wiedząc za ile
Firmy w telewizyjnych reklamach namawiają widzów do sprzedaży złota, ale nie informują, po ile skupują kruszec.
2011-01-27, 01:20
Klienci czują się oszukani -  akcentuje "Dziennik Gazeta Prawna". Kurs złota rośnie w takim tempie, że pojawiły się w Polsce pierwsze  internetowe i telewizyjne skupy kruszcu. Oferują szybką i bezpieczną  metodę na spieniężenie starej biżuterii. Nie informują tylko, ile wynosi  kurs, po jakim skupują złoto. Tak naprawdę o cenach skupu kruszcu w  ogóle nie informują - wytyka gazeta. 
 Na jakiej podstawie wykonywana jest wycena? Tego klient nie wie i nie ma  szans się dowiedzieć. Naciągnięci ludzie ostrzegają się nawzajem na  forach. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęła już  pierwsza oficjalna skarga na teleskup.
sm