Reklamowy sukces Ministerstwa Finansów
Spot „Współmałżonek” wspierający kampanię Ministerstwa Finansów „PIT wyślij przez Internet” został nominowany do nagrody w Polskim Konkursie Reklamy.
2011-04-18, 09:26
Do cenionego konkursu zgłoszono w tym roku 669 prac. Rozstrzygnięcie już 19 kwietnia.
„Współmałżonek” to obok „Załącznika” i „Potrzeby” jeden z trzech filmów zrealizowanych w ramach kampanii „PIT wyślij przez Internet”. Spoty wyprodukowane przez agencję Young & Rubicam na bazie pomysłu zespołu Biura Ministra w MF zachęcają do składania deklaracji podatkowych przez Internet bazując na konwencji żartu i zabawnych sytuacji przy tradycyjnym okienku w urzędzie skarbowym. Filmy promują oszczędność czasu oraz wygodę związaną z przesłaniem PIT drogą elektroniczną.
Spot nominowano w kategorii Reklama Film, obok wielkobudżetowych kampanii operatorów telekomunikacyjnych czy instytucji finansowych. Nagrody zostaną wręczone 19.04.br. podczas Gali Klubu Twórców Reklamy w warszawskim Teatrze Dramatycznym.
ab
REKLAMA
REKLAMA