Kolej robi, co może, ale wpadek w Dniu Pasażera nie brakuje
Dodatkowi pracownicy, specjaliści od PR, wydłużenie składów - kolej robi wszystko, żeby w Dniu Pasażera uniknąć wpadek, których jednak tradycyjnie nie brakuje.
2011-10-28, 09:00
Posłuchaj
W zbliżającym się gorącym czasie na kolei, na Dworzec Centralny w Warszawie wysłano dodatkowych pracowników, którzy informują pasażerów o zmianach w rozkładzie, czy dodatkowych pociągach.
I tym razem nie obyło się jednak i bez poważnej wpadki. Na Dworcu Centralnym zegary wskazują złą godzinę przez co wprowadzają pasażerów w błąd.
Od rana na dworcu pojawili się kolejowi specjaliści od Public Relations. Z uśmiechem na ustach informują o zmianach w rozkładzie i dodatkowych pociągach.
Beata Czamerajda z biura prasowego PKP Intercity zapewnia, że składy pociągów będą także wydłużone, aby nie było ciasno. W rezerwie jest około stu pięćdziesięciu wagonów, które będą dołączane na obleganych kierunkach. Pytana o awarię zegarów odpowiada, że służby już nad nimi pracują.
REKLAMA
Na dworcu swoje stanowisko ustawili także pracownicy Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Informują jak uzyskać odszkodowanie od przewoźnika za spóźniony pociąg, czy inne uchybienia. Przyznają jednak, że nie wiedzą co w przypadku kiedy ktoś nie zdąży na pociąg, bo zegar na dworcu wprowadza go w błąd. Jak mówią, w tym przypadki polska rzeczywistość wyprzedziła unijne przepisy.
Awaria zegarów na Dworcu Centralnym ma zostać usunięta niezwłocznie.
sg
REKLAMA