Finanse partii. PiS wydał 0,5 mln zł na reklamy w niszowym tygodniku
W trakcie kampanii wyborczej z 2011 r. Prawo i Sprawiedliwość płaciło za reklamy w lokalnym tygodniku gigantyczne sumy. Periodyk istniał tylko do czasu wyborów - czytamy w "Polityce".
2013-06-19, 10:01
PiS wydał pół miliona złotych w trakcie kampanii w 2011 roku na reklamy kandydatów w lokalnym tygodniku - pisze "Polityka".
Reklamy promowały między innymi Grzegorza Biereckiego, wówczas prezesa SKOK walczącego o mandat senatora. Polityka podkreśla, że umowy zawarte z tygodnikiem "Monitor Tygodnia" opiewały na niespotykane w mediach kwoty, a sama gazeta istniała tylko w okresie wyborów.
Polityka przypomina, że w 2011 roku PiS wydało 2,9 mln zł na reklamy w prasie. Aż jedną szóstą wszystkich pieniędzy na reklamę w prasie PiS wydało w kilku powiatach na promocję w tygodniku, po którym w Internecie nie ma nawet śladu. - podsumowuje "Polityka".
Zobacz galerię - Dzień na zdjęciach >>>
IAR, bk
REKLAMA