Polak, Hindus – dwa bratanki
Polska Organizacja Turystyczna promuje nasz kraj w państwach dalekiej Azji. W ramach projektu „Lubię Polskę” w trzech krajach – Indiach, Chinach i Japonii – odbywają się cykle warsztatów i prezentacji mających na celu pokazanie walorów turystycznych Rzeczpospolitej.
2013-09-06, 17:11
Posłuchaj
- Pod hasłem „Lubię Polskę” realizujemy wielką kampanię na rynkach azjatyckich. Uznaliśmy, że taki slogan najlepiej będzie oddawał to, co chcemy przekazać poprzez tę akcję – popularyzację naszego kraju. Kampania dedykowana jest trzem rynkom – japońskiemu, hinduskiemu i chińskiemu. Zależy nam zwłaszcza na popularyzacji naszego kraju w Państwie Środka – powiedział w PR24 Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
10 września rozpocznie się ostatni etap kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej. Końcowym przystankiem delegacji z naszego kraju będzie Japonia. Wcześniej prezentacje odbyły się w dniach 22-26 sierpnia w Indiach oraz od 3 do 5 września w Chinach.
- Nasza przyszłotygodniowa wizyta w Japonii ma charakter oficjalny. Wtedy nastąpi inauguracja kampanii na kraju Kwitnącej Wiśni. Na rynku japońskim POT działa już od wielu lat. Na miejscu prężnie działa Polski Ośrodek Informacji Turystycznej, którego zadaniem jest promocja naszego kraju – podsumował Szmytke.
PR24/Mateusz Patoła