Kto kogo prosił? Dariusz Tiger Michalczewski kontra FoodCare

Dariusz Tiger Michalczewski odpowiada FoodCare i potwierdza swoją wersją wydarzeń w sprawie zajęcia przez komornika znaków towarowych Black, Frugo, Gellwe i Fitella.

2013-11-06, 14:39

Kto kogo prosił? Dariusz Tiger Michalczewski kontra FoodCare

Dariusz Tiger Michalczewski i FoodCare na zmianę wydają oświadczenia ws. wyboru zabezpieczenia komorniczego przysługującego Fundacji Równe Szanse.

Wyrok sądu: FoodCare ma zapłacić 10 mln zł Michalczewskiemu

Tiger się broni...

Dariusz Tiger Michalczewski zapewnia, że nie wprowadza nikogo w błąd. - Zdecydowanie potwierdzam, że w dniu 24 października do Sądu Okręgowego w Krakowie oraz do Fundacji Równe Szanse został przysłany wniosek, który został przygotowany przez FoodCare – mówi Michalczewski. -  W przesłanym piśmie FoodCare wniósł o ograniczenie sposobu zabezpieczenia przysługującego Fundacji Równe Szanse zajęcia prawa majątkowego innego niż wierzytelności z rachunku bankowego – wyjaśnia.

... FoodCare atakuje

Innego zdanie jest FoodCare. - W odniesieniu do informacji przekazywanych mediom przez Pana Dariusza Michalczewskiego, spółka FoodCare stanowczo zaprzecza, jakoby zwracała się do Fundacji Równe Szanse z prośbą „aby zabezpieczenie na koncie zamienić na mniej dotkliwą formę dla spółki, tj. zabezpieczenie na znakach towarowych”. W naszej ocenie Pan Dariusz Michalczewski świadomie mija się z prawdą, wykorzystując przewidziane prawem procedury procesu cywilnego do wprowadzania opinii publicznej w błąd i podsycenia zainteresowania sporem, którego rozstrzygnięcie leży wyłącznie w gestii polskich sądów – informuje FoodCare.

REKLAMA

Komornik zrobi swoje

Komornik sądowy przy Sądzie Rejonowym w Krakowie złożył już wniosek do Urzędu Patentowego o zajęcie praw z rejestracji znaków towarowych celem dokonania zabezpieczenia. Dodatkowo do sądów wieczystoksięgowych zostały złożone wnioski o wpis hipotek przymusowych dla nieruchomości FoodCare w Niepołomicach i Zabierzowie.

Dariusz Tiger Michalczewski chce dostać 22 mln zł od FoodCare

abo

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej