Polska branża gier wideo. Blaski i cienie
2024-06-17, 15:16
W latach 90. XX wieku praca w sektorze gier wideo była marzeniem wielu młodych Polaków. Jednak wtedy polska branża praktycznie nie istniała na profesjonalnym poziomie. Sukces serii o "Wiedźminie", a zwłaszcza jej trzeciej części, a także rewolucja gier niezależnych, tworzonych przez małe studia, stały się zachętą dla wielu Polaków, do spróbowania własnych sił.
Okazało się, że umiejętności potrzebne do produkowania gier, mogą być na wyciągnięcie dłoni, że trzeba być wytrwałym i skoncentrowanym na celu.
Rodzimi autorzy gier nie poddają się mimo dużej konkurencji. Dzięki innowacyjności odnoszą też wielkie sukcesy.
Posłuchaj
Blaski i cienie polskiej branży gier wideo (24. poziom) 26:08
Dodaj do playlisty
REKLAMA
Więcej w nagraniu.
***
Audycja: 24. poziom
Prowadzący: Przemysław Pawełek
REKLAMA
Goście: Krzysztof Orzędowski (szef studia Cobble Games), Michał Neugarten (twórca gier, aktualnie pracujący nad grą "Unbroken".
Data emisji: 17.06.2024
Godzina emisji: 20.33
PR24
REKLAMA
REKLAMA