X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

24. Poziom: No Man's Sky

Ostatnia aktualizacja: 10.09.2016 17:05
Bitwy kosmiczne, podróże z prędkością światła, zwiedzanie księżyców, nawiązywanie kontaktów z obcymi rasami. To wszystko oferuje gra No Man's Sky, najnowsza produkcja brytyjskiego studia Hello Games. Na co mogą liczyć miłośnicy międzygalaktycznych wojaży? Dlaczego gra wywołuje kontrowersje? O tym mówili w magazynie 24. Poziom m.in. Bartek Stodolny z serwisu Polygamia i Bartłomiej Sieja z Gamezilli.
Audio
  • 10.09.16 Karol Wójcicki: „Gdyby filmy lub gry przedstawiałyby rzeczywisty kosmos, to byłyby niezwykle nudne (…)”.
Zdjęcie ilustracyjne.
Zdjęcie ilustracyjne.Foto: www.facebook.com/NoMansSky

No Man's Sky pozwala graczom usiąść za sterami statku kosmicznego, w którym przemierzać można układy planetarne. Natomiast perspektywa dobrze znana z pierwszoosobowych strzelanek umożliwia eksplorowanie poszczególnych planet „o własnych nogach”. 

– Twórcy niestety nie spełnili żadnej obietnicy, która zapowiadali. Gra jest nudna i bardzo płytka. Każda planeta wygląda niemal tak samo. W moim przekonaniu do No Man's Sky na siłę został również włączony tryb survivalowy, co wypada dość słabo – powiedział Bartek Stodolny.

Akcja gry osadzona jest w bliżej nieokreślonej przyszłości. Zabawa rozgrywa się w galaktyce złożonej z ponad osiemnastu trylionów planet. Świat jest w pełni otwarty i pozbawiony jakichkolwiek barier.

– Gracz miał mieć możliwość przemierzania kosmosu w grupie, chociażby ze swoimi znajomymi w trybie multiplayer. Niestety, wbrew zapowiedziom, takiej możliwości nie ma. Podobnie jak z planetami piaszczystymi, które miały dodać kolorytu całej produkcji. Ich także brakuje – dodał Bartłomiej Sieja.

O przedstawieniu kosmosu w sztuce i kulturze mówił także Karol Wójcicki, popularyzator nauki.

Ponadto w audycji Przemysław Pająk z serwisu spidersweb.pl mówił o trwającym wyścigu na rynku producentów smartfonów oraz o możliwości ich dalszego rozwoju i ulepszaniu.

Natomiast w kąciku recenzenckim Przemek Pawełek podzielił się swoimi wrażeniami po obejrzeniu filmu Deadpool w wersji na Blu-Ray.

Nie zabrakło także przeglądu najważniejszych informacji z dziedziny gier i nowych technologii.

Prowadzącymi 24. Poziom byli Kasia Gizińska i Przemek Pawełek.

Polskie Radio 24/db


Zobacz więcej na temat: gry komputerowe
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

24. Poziom: Podsumowanie targów E3 2016

Ostatnia aktualizacja: 25.06.2016 16:57
Jedna z największych na świecie imprez poświęconych grom wideo dobiegła końca. W dniach 14-16 czerwca w Los Angeles trwały targi E3, na których producenci zaprezentowali dziesiątki nowości. W 24. Poziomie wraz z zaproszonymi gośćmi podsumowaliśmy wydarzenie i oceniliśmy zapowiedzi największych twórców w branży.
rozwiń zwiń

Czytaj także

24. Poziom: Fenomen serii Total War

Ostatnia aktualizacja: 02.07.2016 15:59
Staranność w odwzorowaniu realiów istorycznych, efektowna oprawa wizualna, spektakularne bitwy z udziałem setek, a nawet tysięcy jednostek. Oto najważniejsze wyróżniki kultowej już serii Total War. Co jest kuszącego w byciu wirtualnym generałem? Na to pytanie odpowiedzieli Bartek Stodolny z serwisu Polygamia i nasz recenzent Kuba Lech.
rozwiń zwiń

Czytaj także

24. Poziom: Big Data

Ostatnia aktualizacja: 23.07.2016 16:41
Ogromne zbiory danych, których gromadzenie i analiza - razem z rozwojem internetu - staje się coraz poważniejszą dziedziną i nauki i biznesu. Oto Big Data, która była tematem przewodnim najnowszej odsłony 24. Poziomu. O tajnikach tego pojęcia i zasadach funkcjonowania Big Daty mówili Maciej Sawa z Cloud Technologies i Jakub Kot z Dealavo.
rozwiń zwiń

Czytaj także

24. Poziom: Wsparcie dla młodych twórców gier

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2016 15:06
Pomoc dla niezależnych twórców gier w kwestiach warsztatowych, szkoleń, debat oraz wyjazdów na międzynarodowe targi w celu promocji polskich produkcji. Oto główny cel, jaki przyświeca działalności Fundacji Indie Games Polska. O pomyśle na jej powstanie, a także zadaniach, które realizuje opowiedzieli goście najnowszej odsłony audycji 24. Poziom.
rozwiń zwiń