Zakupy w sieci – prawa konsumentów

Coraz częściej robimy zakupy w internecie. Szacuje się, że co najmniej połowa z nas choć raz w roku kupuje coś w sieci. O tym, jak zweryfikować sprzedawcę i jakie mamy prawa jako klienci internetowych sklepów mówili w Pogotowiu Konsumenckim Agnieszka Majchrzak (UOKiK) i prof. Mariusz Trojanowski (Wydział Zarządzania UW).

2016-09-22, 22:25

Zakupy w sieci – prawa konsumentów
mat. ilustracyjne. Foto: fot.Glow Images/Eastnew

Posłuchaj

22.09.16 Agnieszka Majchrzak: „Bardzo ważne jest to, by sprawdzać kto jest po drugiej stronie. Nigdy nie wiadomo kto się kryje za tą piękną witryną internetową”.
+
Dodaj do playlisty

Agnieszka Majchrzak podkreśliła, że „bardzo ważne jest to, by sprawdzać kto jest po drugiej stronie”. – To bardzo dobry trend, który popieram i sama stosuję. Tak naprawdę nigdy nie wiadomo kto się kryje za tą piękną witryną internetową – zaznaczyła.

Prof. Mariusz Trojanowski zauważył z kolei, że konsumenci dzielą się na dwie grupy. - Jedni najpierw oglądają towar w sklepie, by następnie przeprowadzić transakcję w internecie. Drudzy robią bardzo bogaty przegląd ofert w internecie, ale idą kupić tam, gdzie towar można od razu odebrać – podkreślił.

Więcej w całej rozmowie.

Gospodarzem audycji był Dominik Olędzki.

REKLAMA

Inne audycje z cyklu Pogotowie Konsumenckie znajdziecie tutaj 

Polskie Radio 24/pr

Data emisji: 22.09.16

Godzina emisji: 21:33

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej