24 Poziom: Cyfrowa lekcja historii

W Magazynie Nowych Technologii gośćmi Przemysława Pawełka i Katarzyny Gizińskiej byli Joachim Snoch, Jarosław Gdański i Dariusz Bogacz. Głównym tematem były gry z serii Assassin’s Creed.

2014-12-06, 21:28

24 Poziom: Cyfrowa lekcja historii
. Foto: flickr/Dan Posenndale

Posłuchaj

06.12.14 Joachim Snoch: „Dużym zaskoczeniem jest wysoki poziom trudności w obu grach Assassin’s Creed (…)”
+
Dodaj do playlisty

Francja z epoki rewolucji, wiktoriański Londyn i podróż nad wody Morza Śródziemnego to propozycje cyfrowych lekcji historii. Gry z serii Assassin’s Creed to fabularyzowane wersje wydarzeń sprzed wieków, które przybliżają sylwetki autentycznych postaci. W magazynie 24. poziom Joachim Snoch z serwisu Filmweb opowiadał o Assassin's Creed Unity i Rogue.

Gość PR24 powiedział, że dużym zaskoczeniem jest wysoki poziom trudności w obu grach – Gry różnią się od siebie pod względem fabuły. Assassin's Creed Unity jest grą dla osób, które szukają czegoś zupełnie nowego w obrębie całej serii – wyjaśnił Snoch.

Historyczne spojrzenie na potencjał gier zaprezentował dr Jarosław Gdański, redaktor naczelny magazynu "Inne oblicza historii" – Nauka przez zabawę może być bardzo dobrą formą edukacji dla najmłodszych graczy. Dlatego dzieje historii Polski zwłaszcza tej z okresu II wojny światowej, w tym Powstanie Warszawskie, mogły być znakomitym tworzywem dla gry – mówił w PR24 dr Jarosław Gdański.

„Demokracja energetyczna”

Dariusz Bogacz opowiedział o aplikacji Homergy, której celem jest oszczędzanie energii – Pracując nad tym projektem stworzyliśmy pojęcie „demokracji energetycznej”. Zależało nam na stworzeniu aplikacji, która podpowie ludziom jak należy oszczędnie korzystać z energii w gospodarstwach domowych – podkreślił Gość PR24.

REKLAMA

Zapraszamy do odsłuchania magazynu 24. Poziom!

 

PR24/Paulina Olak

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej