Będzie przełom w technologii VR? Na razie ceny są astronomiczne
W audycji 24. Poziom Dawid Muszyński z portalu "naekranie.pl", Bartłomiej Sieja z "Gamezilli" i Bartek Dramczyk z magazynu "Pixel" zastanawiali się, czy technologia rzeczywistości wirtualnej już w 2017 roku stanie się wiodącym elementem rynku gier.
2017-01-07, 15:00
Posłuchaj
Jak wskazywał w Polskim Radiu 24 Bartłomiej Sieja, trudno się spodziewać, by już w obecnym roku technologia VR stała się powszechna. – Na razie ceny produktów wykorzystujących wirtualną rzeczywistość są astronomiczne – oceniał. Podobnego zdania jest Bartek Dramczyk.
– Jeszcze w tym roku technologia VR nie trafi pod strzechy. Jednak każda kolejna generacja urządzeń będzie lepsza od poprzedniej, a dodatkowo, ceny będą coraz niższe. W przyszłości ta technologia będzie wykorzystywana wszędzie, nie tylko w grach. Ona ma ogromny potencjał – przekonywał gość Polskiego Radia 24. – Problemem na razie jest to, że nie ma na rynku gier, które wykorzystywałyby w pełni technologię VR – dodawał Dawid Muszyński.
Więcej przewidywań dotyczących kształtu rynku gier wideo w 2017 roku w całej audycji 24. Poziom.
Gospodarzem programu był Przemysław Pawełek.
REKLAMA
Polskie Radio 24
24. poziom - magazyn nowych technologii w Polskim Radiu 24 - wszystkie audycje
_________________
Data emisji: 7.01.17
REKLAMA
Godzina emisji: 14.15
REKLAMA