Kampanie samorządowe i ich odbiorcy

W Magazynie Samorządowym Robert Stępowski wyjaśniał, do jakich grup odbiorców kierowane były kampanie promocyjne, realizowane przez polskie województwa w ostatnich 2-3 latach. – Samorządy wydają na promocję około 700 mln złotych w skali roku – powiedział ekspert ds. marketingu terytorialnego.

2016-03-15, 13:10

Kampanie samorządowe i ich odbiorcy
Samorządy wydają na promocję ok. 700 mln zł rocznie. Na zdjęciu wystawa uliczna "Dawny Ożarów na fotografii" w Ożarowie Maz. koło Warszawy /fot.TB

Posłuchaj

15.03.16 Robert Stępowski: „Samorządy mają problem z określeniem tego, co chcą osiągnąć (…)”.
+
Dodaj do playlisty

Z przeprowadzonych badań wynika, że województwa komunikują się ze wszystkimi, a więc z mieszkańcami regionu, turystami i inwestorami. Nie definiują jednak dokładnie grupy docelowej, co podniosłoby efektywność komunikacji.

– Niestety urzędy marszałkowskie chcą komunikować wszystko i wszystkim. Podstawa zasada marketingu mówi, że jeśli do wszystkich, to znaczy, że do nikogo. Z tego powodu środki przeznaczone na promocję są marnotrawione. Samorząd musi komunikować się ze wszystkimi grupami, ale byłoby warto dokładnie zdefiniować te grupy np. przedsiębiorców określonej branży – tłumaczył w Polskim Radiu 24 Robert Stępowski.

Więcej o kampaniach samorządowych i ich odbiorcach w całej rozmowie.

Polskie Radio 24/gm

 

Polecane

Wróć do strony głównej