Jan Błachowicz: w MMA bez mediów społecznościowych trudniej zbudować swoją karierę
Media społecznościowe wkraczają w coraz więcej aspektów życia także u sportowców. Dochodzi wręcz do tego, że organizacje zatrudniające sportowców - chociaż nie wprost - zaczynają wymagać od nich aktywności w Internecie. Dotyczy to także zawodników MMA.
2019-08-05, 20:11
Posłuchaj
Czy sportowiec może nie być aktywny w mediach społecznościowych? W końcu nie wszyscy chcą pokazywać w Internecie swoje życie prywatne. Co zrobić, jeśli pracodawca wymaga aktywności internetowej? O tym z zawodnikiem MMA Janem Błachowiczem i jego menadżerką Dorotą Jurkowską rozmawiał w "Magazynie sportowym" Andrzej Janisz.
Bez mediów społecznościowych trudno zbudować karierę
Jan Błachowicz nigdy nie był zbyt aktywny w Internecie, a jednak ostatnio wiele się w tej sprawie zmieniło. Co wywołało ten przewrót? Okazuje się, że wpływ na to miała jego menadżerka Dorota Jurkowska oraz organizacja, z którą sportowiec jest związany. Czy media społecznościowe są dla sportowca konieczne i czy nie da się bez nich zbudować kariery?
Powiązany Artykuł
Tour de Pologne: śmierć na trasie. Bjorg Lambrecht zmarł po tragicznym wypadku
- Na pewno się da, ale jest to dużo cięższe, trwa to dużo dłużej, no i niestety trzeba się dostosować do systemu, do tego, jak ten świat się rozwija, w którym kierunku idzie albo się zostanie gdzieś w tyle - wyjaśnia zawodnik MMA.
UFC wymaga aktywności w sieci?
Dorota Jurkowska, menadżerka i narzeczona Jana Błachowicza podkreśla, że dziś dla każdego sportowca - także zawodnika MMA - działalność w mediach społecznościowych jest jednym z elementów wykonywanego zawodu.
REKLAMA
Dodaje także, że czasami wymaga tego nawet pracodawca. Menadżerka sportowca została zapytana, czy UFC, organizacja, z którą współpracuje Błachowicz żąda od niego aktywności internetowej.
- Nie powiedzą ci tego wprost, ale tak jest. To wszystko pomaga również każdemu zawodnikowi w rozmowach z UFC. Jeśli ty jesteś aktywny też dla organizacji i ją jakby wznosisz w social mediach, to oni są bardziej skorzy do rozmów i dużo więcej rzeczy można łatwiej uzyskać - podkreśla Dorota Jurkowska.
"Magazyn sportowy" prowadził Andrzej Janisz.
Polskie Radio 24/jmo
REKLAMA
***
Data emisji: 05.08.2019
Godzina emisji: 19:35
Polecane
REKLAMA