Jan Błachowicz: w MMA bez mediów społecznościowych trudniej zbudować swoją karierę

Media społecznościowe wkraczają w coraz więcej aspektów życia także u sportowców. Dochodzi wręcz do tego, że organizacje zatrudniające sportowców - chociaż nie wprost - zaczynają wymagać od nich aktywności w Internecie. Dotyczy to także zawodników MMA.

2019-08-05, 20:11

Jan Błachowicz: w MMA bez mediów społecznościowych trudniej zbudować swoją karierę
MMA - zdjęcie ilustracyjne . Foto: nobeastsofierce/shutterstock

Posłuchaj

05.08.19 Jan Błachowicz: bez mediów społecznościowych dużo trudniej zbudować swoją karierę
+
Dodaj do playlisty

Czy sportowiec może nie być aktywny w mediach społecznościowych? W końcu nie wszyscy chcą pokazywać w Internecie swoje życie prywatne. Co zrobić, jeśli pracodawca wymaga aktywności internetowej? O tym z zawodnikiem MMA Janem Błachowiczem i jego menadżerką Dorotą Jurkowską rozmawiał w "Magazynie sportowym" Andrzej Janisz.

Bez mediów społecznościowych trudno zbudować karierę

Jan Błachowicz nigdy nie był zbyt aktywny w Internecie, a jednak ostatnio wiele się w tej sprawie zmieniło. Co wywołało ten przewrót? Okazuje się, że wpływ na to miała jego menadżerka Dorota Jurkowska oraz organizacja, z którą sportowiec jest związany. Czy media społecznościowe są dla sportowca konieczne i czy nie da się bez nich zbudować kariery?

Powiązany Artykuł

lambrecht 1200.jpg
Tour de Pologne: śmierć na trasie. Bjorg Lambrecht zmarł po tragicznym wypadku

- Na pewno się da, ale jest to dużo cięższe, trwa to dużo dłużej, no i niestety trzeba się dostosować do systemu, do tego, jak ten świat się rozwija, w którym kierunku idzie albo się zostanie gdzieś w tyle - wyjaśnia zawodnik MMA.

UFC wymaga aktywności w sieci?

Dorota Jurkowska, menadżerka i narzeczona Jana Błachowicza podkreśla, że dziś dla każdego sportowca - także zawodnika MMA - działalność w mediach społecznościowych jest jednym z elementów wykonywanego zawodu.

REKLAMA

Dodaje także, że czasami wymaga tego nawet pracodawca. Menadżerka sportowca została zapytana, czy UFC, organizacja, z którą współpracuje Błachowicz żąda od niego aktywności internetowej.

- Nie powiedzą ci tego wprost, ale tak jest. To wszystko pomaga również każdemu zawodnikowi w rozmowach z UFC. Jeśli ty jesteś aktywny też dla organizacji i ją jakby wznosisz w social mediach, to oni są bardziej skorzy do rozmów i dużo więcej rzeczy można łatwiej uzyskać - podkreśla Dorota Jurkowska.

"Magazyn sportowy" prowadził Andrzej Janisz.

Polskie Radio 24/jmo

REKLAMA

***

Data emisji: 05.08.2019

Godzina emisji: 19:35

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej