Barbara Socha o zdalnej nauce: nie jest to pozytywne dla rozwoju młodych ludzi
- Nie jest to pozytywne zjawisko zarówno z perspektywy rynku pracy, jak i rozwoju społecznego młodych ludzi. Niektórzy już trzeci rok szkolny i akademicki spędzają w swoich pokojach - powiedziała w Polskim Radiu 24 Barbara Socha, wiceminister rodziny i polityki społecznej.
2021-10-13, 16:44
99,8 proc. przedszkoli i placówek wychowania przedszkolnego, 97,8 proc. szkół podstawowych i 98,1 proc. ponadpodstawowych pracowało we wtorek w trybie stacjonarnym - poinformowało Ministerstwo Edukacji i Nauki, powołując się na dane od kuratorów.
Powiązany Artykuł
Nauka hybrydowa lub zdalna w szkołach? Szef MEiN: nie ma powodu
Zdalne ćwiczenia
Barbara Socha powiedziała, że niestety nie wszystkie uczelnie korzystają z możliwości nauki stacjonarnej. - Docierają do nas sygnały, że są uczelnie, które mają nie tylko wykłady w formie zdalnej, ale także dużą część laboratoriów i ćwiczeń. Nie we wszystkim uczelniach funkcjonuje nawet taki tryb hybrydowy - powiedziała.
Polityk podkreśliła, że nauka zdalna niekorzystnie wpływa na młodych ludzi. - Cieszę się z tego, że duża część uczelni pracuje w trybie stacjonarnym, ale upominamy się także o tych młodych ludzi, którzy swoje lata akademickie spędzają w pokojach - oceniła.
- Nie jest to pozytywne zjawisko zarówno z perspektywy rynku pracy, jak i rozwoju społecznego młodych ludzi. Niektórzy już trzeci rok szkolny i akademicki spędzają w swoich pokojach - dodała.
Więcej w nagraniu
Posłuchaj
***
Audycja: "Temat dnia/Gość PR24"
Prowadzący: Magdalena Złotnicka
REKLAMA
Gość: Barbara Socha (wiceminister rodziny i polityki społecznej)
Data emisji: 13.10.2021
Godzina: 15:49
dz
REKLAMA
REKLAMA