Firmy projektują wrażenia. Swoich klientów

Zadowolenie klientów z danych produktów czy usług jest w cenie i staje się obiektem zainteresowań firm.

2016-04-25, 13:50

Firmy projektują wrażenia. Swoich klientów
Wracający klient rekomenduje usługę czy firmę innym klientom, a jest to najlepsza rekomendacja przy bardzo podobnych produktach występujących na rynku.Foto: Pixabay

Posłuchaj

Branża projektowania doświadczeń coraz prężniej rozwija się, także w Polsce.
+
Dodaj do playlisty

Branża projektowania doświadczeń coraz prężniej rozwija się, także w Polsce.

̶  A chodzi o projektowanie wszystkich naszych wrażeń, jakie mamy korzystając z produktów czy usług danej firmy - tłumaczy Hubert Anyżewski, prezes UseLab, organizator konferencji UX Poland.

̶  Wykorzystujemy doświadczenia i wrażenia klientów przy korzystaniu z określonych produktów, sprawdzamy czy są one przyjazne, użyteczne i zrozumiałe – wyjaśnia ekspert.

I jak zaznacza, te wrażenia często dają bardzo dużą przewagę na konkurencyjnym rynku.

Korzyść z wracającego klienta

Zadowolony klient przynosi firmom wymierne korzyści.

 ̶  Wracający klient rekomenduje usługę czy firmę innym klientom, a jest to najlepsza rekomendacja przy bardzo podobnych produktach występujących  na rynku, mówi ekspert.

Z projektowania doświadczeń korzystają nie tylko firmy, ale też organizacje pozarządowe, szpitale czy w ogóle samorządy.

Przykładem jest konkurs na rozwiązania dla Warszawy, jak zachęcić mieszkańców do głosowania na projekty budżetu partycypacyjnego i do segregowania śmieci.

Do dziś do końca dnia można przesyłać zgłoszenia do konkursu na rozwiązania dla Warszawy. Szczegóły na stronie www.uxpoland.com/konkurs
Autorzy nagrodzonych projektów będą mogli wesprzeć miasto we wdrażaniu swoich pomysłów w życie.

Karolina Mózgowiec, jk

Polecane

Wróć do strony głównej