Świąteczna promocja na stacjach Orlenu
Kierowcy tankujący na stacjach Orlen w okresie świąteczno-noworocznym będą mogli sporo zaoszczędzi. Koncern rusza ze świątecznymi rabatami na paliwo. Wiele korzyści czeka też posiadaczy samochodów elektrycznych, którzy mogą już korzystać z aplikacji Orlen Vitay. To kolejny krok w budowaniu zintegrowanej oferty dla klientów Grupy Orlen.
2025-12-19, 20:00
Świąteczne rabaty
Od 19 grudnia do 6 stycznia kierowcy mogą skorzystać ze świątecznej promocji na stacjach Orlen. Podstawowy rabat, w wysokości 20 groszy za każdy litr nabytego dowolnego rodzaju benzyny lub oleju napędowego (EFECTA lub VERVA), otrzyma każdy uczestnik programu VITAY. Klienci, którzy podczas wizyty na stacji dokonają dodatkowo dowolnych zakupów z oferty pozapaliwowej, np. kawy, hot doga, napoju czy innego produktu z asortymentu sklepu, zyskają 35 groszy rabatu na litrze paliwa. Łącznie w promocyjnej cenie można będzie nabyć do 150 litrów paliwa.
- Okres trwania promocji jest nieprzypadkowy. Chcemy, aby skorzystali z niej wszyscy, którzy wybierają się w dłuższą podróż, jadąc do bliskich na święta, czy organizując sobie długi weekend. Kalendarz sprzyja - okazji, aby skorzystać z dłuższego wypoczynku jest naprawdę wiele – mówi Piotr Suchodolski, dyrektor wykonawczy ds. marketingu komercyjnego w Orlen.
Prostsze ładowanie e-aut z Orlen Vitay
Orlen ma też dobre wiadomości dla właścicieli samochodów elektrycznych, którzy ładują swoje auta w punktach Orlen Charge. Także od 19 grudnia mogą oni korzystać z aplikacji Orlen Vitay. Utworzony w niej nowy moduł pozwala stworzyć nowe konto Orlen Charge lub przypiąć już posiadane, zachowując dotychczasową historię transakcji. Aplikacja umożliwia lokalizowanie stacji ładowania, rozpoczynanie i kończenie sesji ładowania auta oraz monitorowanie jej przebiegu. Ponadto za każdą sesję klienci otrzymują punkty Orlen Vitay.
- W ramach naszej aplikacji integrujmy coraz więcej usług, dzięki czemu nasi klienci mają coraz więcej realnych korzyści – wyjaśnia Piotr Suchodolski.
Wszystko w jednym miejscu
Konsolidacja różnych usług oferowanych przez Orlen w ramach jednego ekosystemu, to jedno z działań zapisanych w strategii Grupy „Energia jutra zaczyna się dziś”, która została ogłoszona w styczniu 2025 roku.
- Mówiąc o naszych usługach detalicznych, mam na myśli elektromobilność, paliwa, energię, gaz. Jesteśmy w przededniu włączenia do naszej aplikacji Vitay modułu PGNiG Obrót Detaliczny. Natomiast już teraz wszystkie nasze usługi cyfrowe są połączone wspólnym Orlen ID, co oznacza, że klient może za pomocą jednego loginu zalogować się do aplikacji oferowanych przez Orlen. Ten one touch point pozwala też korzystać ze wszystkich benefitów, które mamy, na przykład otrzymywać konkretne gratyfikacje punktowe – dodaje dyrektor Suchodolski.
10 milionów użytkowników aplikacji Vitay do 2035 roku
Z aplikacji Orlen Vitay korzysta obecnie ponad 5 milionów osób i ta liczba systematycznie rośnie. W planach spółki jest pozyskanie do 2030 roku 8 milionów aktywnych użytkowników, a w 2035 – 10 milionów. W tym czasie aplikacja będzie poddawana kolejny modyfikacjom, tak by najlepiej odpowiadała na oczekiwania klientów Orlenu.
- Liczymy, że aplikacja sama będzie odczytywała nasze potrzeby i podpowiadała najkorzystniejsze rozwiązania. To nie tylko zaoszczędzi nasz czas, ale przede wszystkim pozwoli zaoferować usługi czy produkty faktycznie dopasowane do naszych potrzeb – mówi Piotr Suchodolski, dyrektor wykonawczy ds. marketingu komercyjnego w Orlen.
Sponsorem artykułu jest Orlen
