„Weekend za pół ceny” w tym roku 15-17 marca – ruszyły zapisy dla przedsiębiorców

Ruszyły zapisy dla przedsiębiorców, którzy będą chcieli wziąć udział w szóstej wiosennej edycji akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" - podała Polska Organizacja Turystyczna.

2019-01-07, 16:28

 „Weekend za pół ceny” w tym roku 15-17 marca – ruszyły zapisy dla przedsiębiorców
„Weekend za pół ceny” w tym roku 15-17 marca .Foto: pixabay

Celem akcji +Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny+ organizowanej przy współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki, jest "zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim.

Na akcji korzystają turyści i branża turystyczna, gastronomiczna i hotelarska

Turyści, którzy wykorzystają akcję, mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc.

Jednakże głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna".

 "Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większą szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem" - czytamy w informacji.

REKLAMA

Rejestracja i zgłoszenia do 12 lutego, akcja – 15-17 marca

Dlatego, jak czytamy w komunikacie, "Polska Organizacja Turystyczna (POT) zaprasza przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji, która odbędzie się w weekend 15-17 marca”.

„Rejestracja partnerów potrwa do 12 lutego, natomiast sprzedaż ofert ruszy 28 lutego" - podano.

Akcja zdobywa coraz większą popularność

Akcja zdobywa z roku na rok większa popularność, jak podkreśla  prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk nasza akcja, co roku przynosi przedsiębiorcom więcej korzyści, poprzez wsparcie marketingowe". "W piątej edycji wzięło udział o prawie 15 proc. więcej podmiotów niż w czwartej" - dodał Andrzejczyk.

W 2018 r. z akcji skorzystało 300 tys. Polaków, wzięło w niej udział 757 hoteli, zajazdów, schronisk  i restauracji

W 2018 roku z wiosennej i jesiennej edycji skorzystało niemal 300 tys. Polaków. W ostatniej odsłonie swoją ofertę zaprezentowało 757 partnerów. Wszyscy obniżyli cenę swoich produktów i usług o minimum 50 proc."

"W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu, ponad 90 proc. partnerów biorących udział w piątej edycji akcji (jesień 2018), widzi korzyści płynące z udziału w niej i zadeklarowało chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach" - podano w informacji.

REKLAMA

POT przeznaczy więcej środków na promocje dla partnerów akcji

POT zwraca uwagę, że "oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mediach i środkach transportu (np. filmy w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji POT planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych" - dodano.

Szczegóły akcji, regulamin oraz formularz zgłoszenia są dostępne na stronie www.polskazobaczwiecej.pl.

PAP, jk

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej