„Weekend za pół ceny” w tym roku 15-17 marca – ruszyły zapisy dla przedsiębiorców
Ruszyły zapisy dla przedsiębiorców, którzy będą chcieli wziąć udział w szóstej wiosennej edycji akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" - podała Polska Organizacja Turystyczna.
2019-01-07, 16:28
Celem akcji +Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny+ organizowanej przy współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki, jest "zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim.
Na akcji korzystają turyści i branża turystyczna, gastronomiczna i hotelarska
Turyści, którzy wykorzystają akcję, mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc.
Jednakże głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna".
"Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większą szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem" - czytamy w informacji.
REKLAMA
Rejestracja i zgłoszenia do 12 lutego, akcja – 15-17 marca
Dlatego, jak czytamy w komunikacie, "Polska Organizacja Turystyczna (POT) zaprasza przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji, która odbędzie się w weekend 15-17 marca”.
„Rejestracja partnerów potrwa do 12 lutego, natomiast sprzedaż ofert ruszy 28 lutego" - podano.
Akcja zdobywa coraz większą popularność
Akcja zdobywa z roku na rok większa popularność, jak podkreśla prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk nasza akcja, co roku przynosi przedsiębiorcom więcej korzyści, poprzez wsparcie marketingowe". "W piątej edycji wzięło udział o prawie 15 proc. więcej podmiotów niż w czwartej" - dodał Andrzejczyk.
W 2018 r. z akcji skorzystało 300 tys. Polaków, wzięło w niej udział 757 hoteli, zajazdów, schronisk i restauracji
W 2018 roku z wiosennej i jesiennej edycji skorzystało niemal 300 tys. Polaków. W ostatniej odsłonie swoją ofertę zaprezentowało 757 partnerów. Wszyscy obniżyli cenę swoich produktów i usług o minimum 50 proc."
"W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu, ponad 90 proc. partnerów biorących udział w piątej edycji akcji (jesień 2018), widzi korzyści płynące z udziału w niej i zadeklarowało chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach" - podano w informacji.
REKLAMA
POT przeznaczy więcej środków na promocje dla partnerów akcji
POT zwraca uwagę, że "oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mediach i środkach transportu (np. filmy w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji POT planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych" - dodano.
Szczegóły akcji, regulamin oraz formularz zgłoszenia są dostępne na stronie www.polskazobaczwiecej.pl.
PAP, jk
REKLAMA