"Bardzo Ważny Projekt". Na czym polega nowoczesny marketing?

Gościem audycji "Bardzo Ważny Projekt" w radiowej Trójce była Katarzyna Piwowarczyk-Atys specjalistka od marketingu. Rozmawiano m.in. na temat nowoczesnego marketingu, który korzysta z coraz to nowych sposobów dotarcia do klienta.

2019-06-12, 15:25

"Bardzo Ważny Projekt". Na czym polega nowoczesny marketing?
zdjęcie ilustracyjne. Foto: Pixabay

Posłuchaj

Katarzyna Piwowarczyk-Atys - specjalistka od marketingu - mówiła w radiowej Trójce na czym polega nowoczesny marketing. (Arkadiusz Ekiert)
+
Dodaj do playlisty

Jak zauważyła rozmówczyni - współczesny marketing coraz częściej "stara się być o krok do przodu" i rozpoznawać kiedy potencjalny klient może być zainteresowany danym produktem czy usługą. 

- Marketing jest obecnie ściśle sprzężony z internetem i każda firma poszukująca wygodnego dotarcia do klientów - zainteresowana jest e-handlem, czyli coraz bardziej rosnącym kanałem sprzedaży - dodała ekspertka.

Jak mówiła - na rynku panuje coraz większa konkurencja i aby zdobyć klienta trzeba go umiejętnie zachęcić do zakupu poprzez próbę zaciekawienia - a nie tylko "nahalną reklamę".

Arkadiusz Ekiert, ak, NRG

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej