"Bardzo Ważny Projekt". Na czym polega nowoczesny marketing?
Gościem audycji "Bardzo Ważny Projekt" w radiowej Trójce była Katarzyna Piwowarczyk-Atys specjalistka od marketingu. Rozmawiano m.in. na temat nowoczesnego marketingu, który korzysta z coraz to nowych sposobów dotarcia do klienta.
2019-06-12, 15:25
Posłuchaj
Katarzyna Piwowarczyk-Atys - specjalistka od marketingu - mówiła w radiowej Trójce na czym polega nowoczesny marketing. (Arkadiusz Ekiert)
Dodaj do playlisty
Jak zauważyła rozmówczyni - współczesny marketing coraz częściej "stara się być o krok do przodu" i rozpoznawać kiedy potencjalny klient może być zainteresowany danym produktem czy usługą.
- Marketing jest obecnie ściśle sprzężony z internetem i każda firma poszukująca wygodnego dotarcia do klientów - zainteresowana jest e-handlem, czyli coraz bardziej rosnącym kanałem sprzedaży - dodała ekspertka.
Jak mówiła - na rynku panuje coraz większa konkurencja i aby zdobyć klienta trzeba go umiejętnie zachęcić do zakupu poprzez próbę zaciekawienia - a nie tylko "nahalną reklamę".
Arkadiusz Ekiert, ak, NRG
REKLAMA
REKLAMA