Orlen zainwestuje w usługi kurierskie i stworzy nową markę. Znamy strategiczne plany spółki

PKN Orlen planuje w tym roku uruchomić 5,5 tys. punktów odbioru paczek, na polskim rynku pojawi się też nowa marka - poinformował podczas konferencji prasowej prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.

2021-02-08, 14:09

Orlen zainwestuje w usługi kurierskie i stworzy nową markę. Znamy strategiczne plany spółki
Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.Foto: twitter/PKNORLEN

- Bardzo mocno będziemy inwestować w usługi kurierskie. W tym roku powstanie 5,5 tys. punktów odbioru paczek, a w ciągu pięciu lat około 10 tys. punktów odbioru paczek - powiedział Daniel Obajtek.

Posłuchaj

Na polskim rynku zostanie uruchomiona nowa marka "Orlen w Ruchu". Mówi prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. (IAR) 0:25
+
Dodaj do playlisty

 

- W tym roku zaczynamy stawiać automaty do paczek. W tym roku powstanie 500 automatów do odbioru paczek - dodał. Zapowiedział też, że w ciągu dwóch lat powstanie około 2 tys. automatów do paczek, a w ciągu kilkunastu lat ich liczba wzrośnie do około 10 tys.

REKLAMA

Prezes PKN Orlen poinformował również, że na polskim rynku pojawi się nowa marka - "Orlen w Ruchu".

Posłuchaj

O sprzedaży detalicznej w sieci RUCHu, czyli o nowym, dodatkowym kierunku rozwoju największego koncernu paliwowego PKN Orlen, którego znakiem ma być nowa marka Orlen w Ruchu, mówił w radiowej Jedynce szef firmy Daniel Obajtek./Justyna Golonko, Polskie Radio/. 4:33
+
Dodaj do playlisty

 

- Ruch posiada wiele punktów sprzedaży. Częściowo są to bardzo dobre lokalizacje. W związku z tym musimy wykorzystać potencjał i doświadczenie drugiej firmy, by jeszcze szybciej się rozwijać - powiedział szef Orlenu.

REKLAMA

Powiązany Artykuł

orlen 1200 forum.jpg
Udany rok mimo pandemii. PKN Orlen ponad 3 miliardy złotych na plusie

W 2021 r PKN Orlen i Ruch otworzą pierwszych 40 punktów sprzedaży detalicznej pod marką Orlen w Ruchu a firma planuje zainwestować w detal 11 mld zł do 2030 r.

Jak dodał Obajtek, docelowo w ciągu 5 lat punktów pod marką Orlen w Ruchu ma powstać 900.

Posłuchaj

Członek zarządu PKN Orlen do spraw sprzedaży detalicznej Patrycja Klarecka, o nowej marce spółki "Orlen w Ruchu". (IAR) 0:26
+
Dodaj do playlisty

- Detal dla Orlenu jest bardzo ważnym pionem uzyskiwania dochodów i z roku na rok uzyskuje coraz lepsze wyniki - stwierdził Obajtek i przypomniał, że EBITDA dla segmentu wyniosła 3 mld zł w 2019 r., a w 2020 r. już 3,3 mld zł. 

REKLAMA

IAR/PAP, PR24, akg

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej